קידום אתר של wix

קידום אתר של wix אולי נשמע לכם כמו משימה קשה אך למעשה לא מדובר על קידום יוצא דופן ובטח לא שונה מאתרים אחרים. יש כמה מיתוסים באוויר שיש צורך לנפץ ובעיקר אם אתם מקימים אתר של wix ומעט חוששים ממנו. זה הזמן להבין מה הקשיים האמיתי בקידום אתרים.

האם יש קושי לקדם אתר של wix?

כאשר מדברים על הקושי בקידום אתר של wix מתכוונים באופן ספציפי לפלטפורמה הזו אחרי שעושים השוואה עם וורדפרס. וורדפרס היא החברה המובילה כיום לבניית אתרים כאשר היא מספקת קוד פתוח לכל תושבי העולם שמחוברים לאינטרנט כאשר רק חבילות פרימיום מסוימות יעלו לכם כסף. wix, המתחרה של וורדפרס, נוחה לא פחות למרות שיש בה קצת פחות אפשרויות. עם זאת אין באמת הבדל בין קידום אתר של wix לקידום אתר של וורדפרס וכל השמועות על ה-URL הבעייתי שיש ל-wix והזיהוי של האתר על ידי גוגל הם שטויות במיץ עגבניות ואולי היו נכונים בעבר.

מה הקושי האמיתי בקידום אתרים?

הקושי האמיתי בקידום אתר של wix כמו בכל קידום אחר, ואפילו לא רק של אתר אינטרנט אלא של עמוד עסקי בפייסבוק ושל העסק שלכם בפלטפורמות אחרות, היא ההתמדה. אנשים חושבים שקידום ושיווק הוא מעשה קסמים ולמעשה ברגע שהם משלמים כסף ומשקיעים בו, התוצאות שלהם מובטחות. קידום אתרים ובכלל שיווק מתבצע לטווח הארוך כדי ליצור מותג וכדי להיכנס לתודעת הציבור ולא רק להשיג תוצאות קצרות טווח, למרות שגם אלו חשובות בעיקר כאשר מנסים למכור מוצר מסוים עם עמוד נחיתה.

כיצד נתגבר על אותם קשיים?

כדי להתגבר על הקשיים האלו חשוב לעבוד נכון וזה אומר לעבוד בצורה מסודרת. תגדירו לכם את היעדים קצרי וארוכי הטווח שלכם ותבינו כמה כסף אתם הולכים להשקיע בשבוע עבור הקידום. תמיד כדאי בתור התחלה לעבוד עם מקדם אתרים מקצועי ובעיקר אחד כזה שמכיר את הפלטפורמה של wix ויודע כיצד לייעל את הקידום עבורה. קידום אתר של wix אינו מסובך כלל, לא גוגל ולא בפייסבוק, רק צריך לעבוד בזהירות ובנחישות.

קידום אתר של wix

Author

admin