וויקס היא מערכת מקוונת להקמה וניהול של אתרי אינטרנט. היתרון של וויקס הוא שאין צורך בידע טכני על מנת להקים אתר אינטרנט. היא מאפשרת לאנשים פרטיים, בלוגרים, בעלי עסקים קטנים ובינוניים וגם חברות וארגונים לבנות אתרי אינטרנט יעילים ונוחים. עם זאת, בניית אתר אינטרנט על גבי הפלטפורמה של וויקס לא מספיקה. יש צורך בקידום של האתר כדי להגיע לגולשים ולהרחיב את נפח הפעילות.

אלו הדרכים שבהן ניתן לבצע קידום אתרי וויקס שונים בארץ ובעולם:

א. קידום ברשתות חברתיות – רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם מאפשרות לקדם אתרי אינטרנט בפילוח מדויק לפי קהל היעד. המשמעות היא שניתן לקבוע בפני מי רוצים להציג את הפרסומות וכך לחסוך משאבים ומאמץ. קידום ברשתות חברתיות נחשב יקר בהשוואה לפלטפורמות אחרות, אך הוא בהחלט שווה את ההשקעה.

ב. קידום במנועי חיפוש – קידום אתרי וויקס מבוצע גם במנועי חיפוש כמו גוגל, בינג ויאהו. גוגל הוא מנוע החיפוש העיקרי שבו משתמשים גולשי האינטרנט והופעה באחד המקומות הראשונים של תוצאות החיפוש יכולה להזניק את כמות המבקרים באתרי וויקס. כמו כן, יש לשלב בין קידום אורגני וקידום ממומן. את הקידום האורגני מבצעים באמצעות תכני האתר והתאמתו לדרישות של מנועי החיפוש, לעומת קידום ממומן שמבוצע באמצעות רכישת ביטויים דרך גוגל.

ג. קמפיין באנרים – אפשר לקדם כל סוג של אתר אינטרנט באמצעות קמפיין באנרים. כאן אין הבדל בין קידום של אתרי וויקס לבין קידום אתרי אינטרנט אחרים. הדגש בקמפיין באנרים הוא על פרסום מאסיבי. היתרון הוא מחיר נמוך יחסית של הקמפיין וחשיפה גדולה, בעוד החיסרון הוא היעדר פילוח של קהלי יעד ספציפיים.

איך תדעו כיצד לבצע את הקידום?

כפי שניתן לראות, קידום אתרי וויקס הוא משימה קשה מכפי שנהוג לחשוב. הפתרון הוא להתייעץ עם אנשי מקצוע ולא להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

אפשר לברר על הניסיון של חברות קידום באתרי וויקס ובמידת הצורך לקבל פרטים על לקוחות קודמים. חשוב גם לקבוע לוח זמנים מסוים עבור הקידום וכך לבדוק את יעילותו.

קידום אתרי וויקס

Author

admin