קידום אורגני לאתר wix

קידום אתרי wix הוא דבר חשוב מאוד כדי שהאתר שלכם יהיה על מפת האינטרנט. קידום אורגני הוא קידום חשוב יותר בעיני רבים אך על כך יש מחלוקת. מה זה בכלל קידום אורגני לאתר wix ? מה טוב בו? מה רע בו? הנה מאמר שיעשה לכם סדר בנושא.

מהו קידום אורגני לאתרי wix?

קידום אורגני הוא למעשה קידום של אתר מסוים בגוגל שאינו בתשלום לגוגל. קידום ממומן דורש מכם לשלם על מילות מפתח, מילות חיפוש אותן הגולש מקליד בשורת החיפוש בגוגל, כדי שהאתר שלכם יופיעו במודעות הממומנות בחלק העליון ביותר. קידום אורגני מתייחס לכל שאר התוצאות. קידום אורגני בכל מקרה יהיה קידום חשוב מאוד שאי אפשר לוותר עליו כאשר השאלה הראשית שנשאלת על ידי מקדמי אתרים ובעלי אתרים רבים היא מה מהם חשוב יותר ובמה כדאי להשקיע יותר. קידום אורגני הוא קידום ארוך ושוטף אך הוא זה לא רק חיסרון אלא גם יתרון.

מה היתרונות של הקידום האורגני?

קידום אורגני הוא קידום אמין יותר. למה? כי רוב הלקוחות של האתר שלכם חושבים ככה. המחקרים מראים כי רוב הלקוחות שיחפשו אתר מסוים יאמינו יותר לתוצאות האורגניות של גוגל. יכול להיות שהם ייכנסו לאחת המודעות הממומנות אך סביר להניח שהם ייכנסו גם לתוצאות האורגניות. זה נותן תחושה אמינה יותר כיוון שהודעות ממומנות מנסות למכור לנו באגרסיביות מה שכמובן לא מקבול לציבור הישראלי. כמו כן התנודתיות בקידום האורגני פחותה וזה מסביר מדוע הקידום יעיל לטווח הארוך.

מה החסרונות של הקידום האורגני?

יש עוד יתרון אד לקידום האורגני אך הסיבה לכך שאנו רושמים אותו בפסקה של החסרונות הי שיש סיכוי שהוא יהיה דווקא חיסרון גדול. קידום אורגני לרוב נחשב לזול יותר אך זה לא תמיד נכון וזה בעיקר תלוי בתחום בו אתם פועלים. אם אתם פועלים בתחום שעמוס בחברות רבות יש סיכוי שגם הקידום האורגני יהיה יקר מאוד. כמו כן קידום אורגני לוקח זמן והוא אינו מיידי כמו קידום ממומן. בנוסף, קידום אורגני לאתר wix דורש מכם עבודה רבה ומושקעת יותר מאשר תשלום לגוגל.

קידום אורגני לאתר wix

Author

admin