אם אנחנו רוצים להרחיב את העסק שלנו במינימום עלויות אז האפשרות הכי טובה שעומדת לרשותנו היא פתיחה של חנות וירטואלית. עלות ההחזקה של חנות וירטואלית כוללת בעיקר הוצאות על השיווק והקידום שלה, כאשר אנחנו יכולים לחסוך בדרך הוצאות יקרות על כוח אדם, הוצאות שכירות של חנות פיזית וגם חיסכון בחשבונות ארנונה וחשמל. אם אנחנו באמת מעוניינים שהחנות הווירטואלית שלנו תהיה הצלחה ותניב לנו רווח רב אז כדאי לנו להשקיע בקידום שלה ברשתות החברתיות ובגוגל. קידום חנויות ווירטואליות דורש מומחיות לכל דבר ועלינו לפנות למומחים בתחום של קידום אתרים על מנת שקידום החנות שלנו יהיה אפקטיבי ויעיל.

קידום חנויות ווירטואליות – 5 טיפים מנצחים

5 טיפים מנצחים שיעזרו לנו לקדם את אתר החנות שלנו באינטרנט הם:

  1. עלינו לוודא שאין תוכן מעותק באתר שלנו
  2. עלינו לוודא שמהירות הטעינה של האתר שלנו טובה ושהוא לא נטען לאט
  3. עלינו לוודא שהאתר נגיש לבעלי מוגבלות (ראה חוק ההנגשה)
  4. עלינו לוודא שכל מוצר שאנחנו מפרסמים למכירה באתר שלנו נמצא במלאי ואם לא נמצא לציין זאת
  5. עלינו לחבר תקנון שימוש איכותי באתר שיכלול את תנאי השימוש ואת תנאי העסקה והמשלוח של קניית המוצרים

קידום חנויות ווירטואליות באמצעות הקפדה על חוקי ברזל אלו יאפשר לנו לקדם את האתר שלנו כך שהוא יהיה אתר מתקדם, איכותי וטוב שתהיה תנועה ערה ועשירה מאוד של גולשים.

קידום חנות ווירטואלית באינטרנט – למה התוכן הוא המלך?

קידום חנות באינטרנט כולל כמו קידום של כל אתר אינטרנט בגוגל מתן תשומת לב מיוחדת לתוכן שיש באתר בדגש על תוכן כתוב. הטקסטים שיש באתר שלנו למעשה מהווים את הבשר של האתר ואת המהות שלו. כאשר אנחנו רוצים שהקידום של האתר שלנו בגוגל יהיה איכותי אנחנו חייבים לכלול בו הרבה מאוד תכנים שיהיו מעניינים ורלוונטיים כמה שיותר לקהל הגולשים באתר. קידום חנויות ווירטואליות הוא פעולה קשה מאוד אם אין באתר של החנות חלק של בלוג בו ניתן להעלות מאמרי תוכן שונים. התפקיד של הבלוג באתר הוא להראות לגוגל שאנחנו מעדכנים כל הזמן את האתר שלנו בתכנים חדשים – שהם גם מאוד רלוונטיים לגולשים. בבלוג אנחנו יכולים גם למסור מידע חדש על המוצרים שלנו ובכך לשפר את הקשר עם הגולשים.

קידום חנות ווירטואלית באינטרנט – למה חשוב שתהיה לנו נוכחות ברשתות החברתיות?

קידום חנות ווירטואלית  באינטרנט ללא פרסום שלה ברשתות חברתיות זה למעשה משימה בלתי אפשרית. אם אנחנו רוצים שהקידום של האתר שלנו יהיה איכותי אנחנו חייבים שתהיה לנו נוכחות גם ברשתות החברתיות. קידום חנויות ווירטואליות באמצעות אינסטגרם, פייסבוק, פינטרסט ורשתות חברתיות נוספות יכול לאפשר לנו להגדיל באופן משמעותי מאוד את כמות המכירות החודשית שלנו. חשוב שהקידום של האתר שלנו בגוגל והקידום שלו ברשתות החברתות יהיה מותאם כך שכל אפיק קידום יקדם ויסייע לאפיקי הקידום הנוספים.

קידום חנות באינטרנט – איך אפשר לקדם את החנות שלנו בגוגל?

קידום חנות באינטרנט מתחיל קודם כל קידום שלה בגוגל. כאשר אנחנו רוצים לקדם את החנות שלנו בגוגל אנחנו צריכים לעשות זאת באופן מדויק ואיכותי. אחד הדברים שגוגל רואה בעין ראה בקידום של אתרים היא תוכן מועתק או משוכפל שמופיע ביותר מאתר אחד, לכן עלינו להקפיד שכלל התכנים באתר שלנו יהיו מקוריים מא' ועד ת'. למעשה כל מחרוזת של 3 מילים שזהה אחת לשנייה – נחשבת בעיני גוגל לתוכן מעותק (למעת ביטוי לשון שגורים בשפה או מילות חיבור). הקפדה יתרה על המקוריות והרלוונטיות של התוכן באתר שלנו תאפשר לנו לשדרג אותו ואת הקידום שלו.