Blog

קידום אתרים בגוגל וורדפרס

קידום אתרים בגוגל וורדפרס

קידום אתרים בגוגל וורדפרס – לא קל לקדם אתרים וגם לא כאשר מדובר בוורדפרס. בכל מה שקשור בקידום אתרים בגוגל וורדפרס נחשבת לפלטפורמה נוחה יותר אך האם זה באמת נכון או רק מיתוס? הנה כל התשובות.

למה חשוב לבצע קידום אתרי וורדפרס בגוגל?

אם השקעתם בבניית אתר חדש לעסק כדאי מאוד שתקדמו אותו, כי אם לא, אף אחד לא יידע שהוא קיים. יש באינטרנט מיליארדי אתרי אינטרנט ואת רובם מוחלט אתם בכלל לא מכירים. חלק מהאתרים האלו יכולים לעזור לכם להשיג את מה שאתם רוצים, כאשר גם בעברית יש מיליוני אתרים. כיצד אפשר להגיע לכל אתר? צריך להבליט אותו מעל אחרים. בסופו של דבר האתר יכול להיות בדף השני של גוגל ואף אחד לא יידע שהוא בכלל קיים. אם לא תשקיעו בקידום, למעשה כל ההשקעה שלכם באתר ירדה לטמיון. לפחות בתור התחלה כדאי שתיעזרו במומחה שיעזור לכם בקידום.

במי כדאי להיעזר כדי לקדם ביעילות?

קידום אתרים בגוגל וורדפרס יכול להתבצע באופן עצמאי לחלוטין אך בתור התחלה כדאי לעבור עם מומחה לקידום. יש מקדמי אתרים עצמאיים שעושים זאת כעבודה עיקרית ויש כאלוש מציעים גם שירותים נוספים שהעסק שלכם יכול לדרוש, כמו למשל בנייתה אתר אם אתם בשלב מוקדם יחסית או פרסום שלו בפלטפורמות אחרות כמו למשל פייסבוק או אינסטגרם. קידום האתרים יכול להיות יעיל מאוד כאשר מדובר על מומחה לקידום אתרים בדגש על וורדפרס, למרות שכיום וורדפרס היא גם ככה הפלטפורמה הכי נפוצה שיש ורבים אומרים שהיא גם הטובה ביותר.

האם בקידום אתרים בגוגל וורדפרס עדיפה?

יש מחלוקת לגבי יעילות קידום אתרי וורדפרס בגוגל לעומת אחרים. בגל מה שקשור לקידום אתרים בגוגל וורדפרס נחשבת לפלטפורמה טובה יותר כי גוגל 'מכיר' אותה, ה-URL שלה נוח יותר והיא נטענת מהר יותר. יש חברות אחרות כדוגמת וויקס המפורסמת שגם היא נוחה מאוד וקצת קשה לומר עד כמה וורדפרס טובה יותר לקידום מאשר וויקס, בהנחה שזה באמת נכון. אנו מציעים לכם לא להתרכז בשאלה הזו אלא פשוט להשקיע בקידום, כי אתר וויקס שמקודם טוב יותר מאשר וורדפרס בסופו של דבר יעקוף אותו בתוצאות בכל מקרה ככה שזה לא ממש משנה.

קידום אתרים בגוגל וורדפרס

Author

admin