האם אתם תוהים איך לייעל את קידום האתרים של WIX באתר שלכם? כשזה מגיע לקידום אתרים, WIX היא לא מערכת קידום התוכן החדה ביותר. אולם, יש הרבה אפשרויות לשפר את קידום האתרים של WIX באתר. במדריך צעד אחר צעד זה, אני אעזור לכם לגלות את כל האפשרויות הנחבאות לשפר את קידום האתרים של WIX כדי להאיץ את דירוג החיפוש שלכם.

האם קידום האתרים של WIX ידידותי?

WIX טוענים שהפלטפורמה שלהם היא ידידותית לקידום אתרים. אולם, ישנן הרבה מחלוקות בין מקצועני קידום אתרים, האם זו פלטפורמה ידידותית או לא.

הסיבה למה קיימת המחלוקת הזאת, היא שWIX לא מספקת גישה לשינויים של קוד אתר, וWIX מוגבלת פונקציונלית כפלטפורמה.

לדעתי, אם אתם רוצים לדרג את האתר שלכם גבוה בנישה תחרותית, WIX היא לא פלטפורמה נחשקת. זה לא אומר שלא תוכלו לקבל כל תנועה אם הנישה שלכם תחרותית. אתם יכולים לקדם את העסק שלכם בהמון דרכים שונות חוץ מקידום אתרים.

אם האתר שלכם הוא בנישה פחות תחרותית, אז יש לכם סיכוי טוב לדרג אתר של WIX.

הנה מה שאתם צריכים לעשות כדי לשפר את קידום האתרים של אתר WIX בלי לשנות את בונה האתרים שלכם.

שלבים לשיפור קידום אתרים בWIX

לפני שתייעלו את האתר שלכם, החלק החשוב ביותר בכל אסטרטגיית קידום אתרים של עסק קטן זה לעשות מחקר מילות מפתח יסודי. מצאו מילות מפתח שאתם חושבים שלקוחות פוטנציאלים היו משתמשים. תראו את המדריך המפורט שלי על איך למצוא את מילות החיפוש הטובות ביותר.

אשף ההגדרה המלא של קידום אתרים בWIX

לכו למרכז הבקרה של האתר שלכם. תמצאו את האפליקציה “Get Found on Google” ותלחצו עליה.

זה יפתח את אשף ההגדרה של קידום האתרים. עכשיו מלאו את כל המשימות הדרושות מהרשימה. תוודאו שהוספתם כותרת לאתר, תיאור, מידע ליצירת קשר, וקישורים לפרופילים ברשתות החברתיות.

חברו את האתר שלכם למסוף Google Search ותגישו מפת אתר לגוגל, בינג ויאהוו.

כדאי גם שתגדירו את Google Analytics בWIX.

איך להוסיף תגיות כותרת ותיאורים בWIX.

ראשית, אתם צריכים להוסיף תגי כותרת לדפים יחידים בWIX שלכם. כך תעשו זאת:

לכו לחשבון WIX ולחצו על לחצן ‘Edit Site’. לכו לדף שאתם רוצים להוסיף תג כותרת.

לחצו על סמל גלגל השיניים של ההגדרות, ואז לחצו על קישור “page SEO”.

כאן תמצאו אפשרויות להוסיף כותרת, תיאור, ומילות מפתח. תוודאו שאתם משתמשים במילות מפתח ששומשו בדף או בתוכן מאמר בכותרת שלכם, בתיאור ובמילות מפתח.

שפרו את קידום האתרים של אתר WIX עי ייעול תמונות לחיפוש.

ראשית, לפני שאתם מעלים תמונות לאתר הWIX שלכם, זה חשוב לוודא שהקובץ לא שוקל הרבה. הדרך הקלה ביותר לדאוג לכך היא ע“י כיווץ תמונות מבלי לאבד איכות, ותצטרכו לעשות זאת לפני שתעלו את התמונות.

גוגל ומנועי חיפוש אחרים מבינים הרבה תמונות שמשתמשות באלגוריתם הAI שלהם.

אולם, קשה להם להבין את הקשר של תמונות אחת לשניה והטקסט שמלווה אליהן. בשביל זה אנו משתמשים בערך תמונה של HTML שנקרא “alt”, קיצור של “לתת מידע (טקסט חלופי) על תמונה למנועי החיפוש“.

אתם יכולים לקרוא גם את מדריך תמונה לקידום אתרים שלי כדי להבין איך לייעל אתר שמבוסס על תמונה.

הוספת תגית “alt” לתמונות בWIX

אחרי שכיווצנו תמונות, תעלו אותם ישר לעורך הפוסטים של WIX.

לאחר מכן, לחצו על התמונה בעורך הפוסטים שלכם, זה יפתח תיבה להוספת טקסט חלופי.

הוסיפו כמה מילים על התמונה. רשמו טקסט חלופי מתואר שיסביר את תוכן התמונה.

שימוש במילות מפתח בתוכן שלכם

כשאתם כותבים תוכן לבלוג או עמוד חדש, תוודאו שאתם משתמשים במילות מפתח לאורך כל העמוד.

אל תכלילו מילות מפתח חוזרות שאין בהן הגיון לקורא. במקום זאת, השתמשו במילות מפתח בהקשר ותבנו מחדש משפטים ופסקאות, כך שתוכלו להשתמש במילות מפתח בדרך משמעותית.

נסו להוסיף תת כותרות כמו H2,H3 עד לH6 והשתמשו במילות המפתח החשובות ביותר בכותרות אלו.

כתבו לקוראים אנושיים ולא למנועי חיפוש שימצאו את התוכן שלכם. כתבו את התוכן שלכם בצורה קריאה והשתמשוב הרבה פסקאות. פסקאות קטנות הופכות את הקריאה לקלה יותר.

צרו בלוג בWIX לקידום אתרים

אם אתם יוצרים אתר לעסק קטן, בטח יש לכם עמודים על השירותים שלכם, החברה, טפסים ליצירת קשר, פגישות וכו‘. זה אומר שהאתר שלכם מוגדר ומוכן. אין מידע חדש שעומד לבוא ולא מעודכן באופן שוטף.

דרך טובה להאיץ את קידום האתרים של WIX שלכם היא ע“י הוספת בלוג לאתר הWIX שלכם. בלוגים הם דרך טובה לקדם את העסק שלכם אונליין ללקוחות פוטנציליים. אתם יכולים להתחיל בלוג בWIX ולהתחיל לכתוב תוכן כבר ומייד.

כמו כל העסקים, המתחרים לכם מספקים את אותם השירותים/מוצרים כמוכם. זה קשה לדרג את האתר שלכם גבוה אם המתחרים שלכם עושים אפילו קצת קידום אתרים. אולם, אם תתחילו עם בלוגים אתם יכולים להגדיל את הסיכויים שלכם להיות מוצגים במילות חיפוש דומות ולהיות מדורגים גבוה מהמתחרים.

את השאלה הבאה, אני בדרך כלל נשאל ע“י הלקוחות שלי היא “על מה לכתוב?”

בלוג נותן לכם את החופש להשתחרר משפת חברות או מכירות כדי לשקוע בטון חברותי יותר. אתם יכולים לכתוב חדשות תעשייתיות, דברים חדשים שקורים בעסק שלכם, לשתף מחשבות על העסק שלכם עם הקהל שלכם, לשתף סיפורים אישיים שלכם ועוד. רק תהיו חברותיים, אדיבים, ונדיבים. אל תשכחו להשתמש במילות החיפוש שלכם בתוך המאמרים שלכם. אתם יכולים להשתמש בכלי מחקר מילות חיפוש זה כדי למצוא מילות חיפוש איכותיות.

כתבו תוכן טוב בבלוג שלכם כדי לעזור ללקוחות הפוטנציאלים שלכם לקבל החלטות על רכישת המוצר/שירות שלכם. אנשים נוטים לתת את הכסף שלהם לחברה מועילה, נדיבה, מנומסת וכנה. שיווק מרקטינג לעסק הקטן שלכם היא דרך יעילה לייצר עוד לידים.

הוסיפו קישורים פנימיים

הוספת קישורים פנימיים לאתר הWIX שלכם יעזור לקידום האתר וגם יפחית את שיעור היציאה מדף הכניסה שלכם. תנו לאנשים את הסיכוי לקרוא ולחקור את האתר שלכם כמה שאפשר. צרו קישורים פנימיים לכל עמוד ופוסט באמצעות מילות חיפוש עשירות בטקסט עוגן.

בנוסף, כשמוסיפים קישורים חיצוניים (קישורים יוצאים), זה תרגול קידום אתרים טוב להוסיף קישור חיצוני לא עוקב בWIX.

כשיוצרים קישורים פנימיים באתר הWIX שלכם, זכרו את הנקודות הבאות:

  • הוסיפו תג לא עוקב לקישורים החיצוניים.

  • תוודאו שכל הקישורים הפנימיים הם קישורים עוקבים.

  • אל תשתמשו במילת חיפוש אחת לקישור לכל עמוד ופוסט.

  • צרו טקסט עוגן מפורט עם הקישורים שלכם כדי לעזור לאנשים להבין על מה הקישורים.

בניית קישורים

אחרי שיצרנו תוכן שימושי, זה הזמן לרכוש כניסות לקישורים לאתר האינטרנט שלכם.

ישנן 2 דרכים שבניית קישורים נעשית בקידום אתרים.

1-הדרך הישנה והטובה ע“י יצירת קישורים באתרים אחרים.

2-הגישה השניה היא בניית קישורי כובע לבן, שזה הכל על יצירת תוכן טוב ולקדם אותו לאנשים בעלי השפעה כדי לקבל כניסות לקישורים.

שתי הדרכים האלו עובדות לאנשים אפילו ב2018. אולם, הדרך הראשונה הישנה והטובה ליצירת כניסות לקישורים בעצמכם יכולה להרחיק את האתר שלכם מגוגל. שזה אומר שהאתר שלכם יוסר מהאינדקס שלהם לחלוטין או שהדירוג ירד משמעותית.

כדי ליצור כניסות לאתרים איכותיות אתם יכולים להשתמש בכליי בניית קישורים חינמים אלו.

אתם יכולים ליצור קישורים דרך בלוגי WEB 2.0, אורחי בלוגים, קישורי פרופילים חברתיים ומדריכי עסקים מקומיים. שימרו על מינימום קישורים במקום ליצור תוכן ברמה טובה שישותף באתרים אחרים.

אחרי שקיבלתם כניסות קישורים לאתר שלכם, אתם תראו שיפור משמעותי בדירוג החיפוש שלכם. אני מקווה שמדריך קידום אתרים לעסקים קטנים זה יעזור לכם לשפר את קידום אתרי הWIX שלכם. אם עזרתי לכם בכל דרך אנא תוודאו שנרשמתם לחדשות האימייל שלי או עקבו אחרי בטוויטר.

קידום אתרי וויקס מה מתכוונים?

אם פעם בשביל לבנות אתר אינטרנט היינו צריכים להיות מומחים בתכנות – היום ניתן לבנות אתרים באופן קל ופשוט מאוד. פלטפורמת בניית האתרים וויקס הפכה את הפעולה של בניית אתר אינטרנט לנגישה עבור כל אדם. כאשר יש לנו אתר וויקס אנחנו צריכים לבנות אותו מראש כך שיהיה לנו קל לקדם אותו בגוגל ולהשיג דרכו חשיפה גדולה יותר או לקוחות רבים יותר. קידום אתרי וויקס יכול להיות פעולה מורכבת למי שלא מכיר את העולם של קידום אתרים. אחד הדברים שהכי חשוב לשים לב אליהם בקידום האתר הוא ההיררכיה של התוכן שיש בו – כך שהיא תהיה מותאמת למילות המפתח שאנחנו רוצים שהאתר שלנו יופיע בגוגל דרכן.

קידום אתר WIX – טיפים ועצות

קידום קידום אתר  WIX מצריך מאתנו להיות מחושבים מאוד בבניית האתר ובתוכן שאנחנו מפרסמים בו. עלינו לוודא שכל תמונה שאנחנו מפרסמים באתר היא בעלת תגית אלט ועלינו לוודא גם שבעת קידום האתר הכול בו מכוון מבחינת מילות המפתח והצפיפות שלהן. עוד חשוב לשים לב שמהירות הטעינה של האתר היא טובה. אחד הדברים שיכולים להאט את מהירות טעינת האתר שלנו הוא מצב בו כל הקבצים והתמונות שיש לנו באתר הם כבדים מאוד מבחינת הזיכרון שלהם. הקפדה על גודל או משקל אחיד של הקבצים תסייע לאתר להיטען מהר יותר ותשפר את היכולת שלנו לקדם אותו בגוגל.

למה חשוב לשים דגש על התוכן שיש באתר שלנו מבחינת הקידום?

פרט נוסף שחשוב מאוד לשים לב אליו כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו הוא התוכן שיש באתר. קידום אתר   WIXקשור קשר ישיר לאיכות התוכן שיש באתר שלנו. חשוב מאוד לשים לב שאנחנו מפרסמים באתר שלנו רק תוכן שרלוונטי לגולשים ויכול לעניין אותם. עלינו לשים לב שבחירת מילות המפתח שלנו הגיונית ושהיא משתלבת באופן טבעי ולא מלאכותי בכל התכנים שיש לנו באתר. ככל שהתוכן באתר שלנו יהיה מקורי יותר, מעניין יותר ורלוונטי יותר לגולשים אז הם יבלו יותר זמן בגלישה בדפים השונים שיש בו ואז גוגל תדרג את האתר במקום גבוה יותר ברשימת תוצאות החיפוש שלה.

קידום אתרי וויקס בגוגל – האם זה בכלל אפשרי?

אנשים רבים טועים לחשוב שלא ניתן לקדם אתרי וויקס בגוגל – אך מחשבה זו לא נכונה. קידום אתר   WIX יכול להיות בהחלט פעולה ברת השגה בתנאי שעושים אותה נכון. אחד הדברים שחשוב לעשות כאשר אנחנו בונים אתר בוויקס היא להקפיד לאחסן את האתר בחברת אחסון חיצונית לוויקס – כלומר שאנחנו נהיה הבעלים של הדומיין והאחסון של האתר. כך נוכל לשפר את הקידום שלו. במקום שנאחסן את הדומיין ואת האתר בוויקס ונהיה קשורים לכל שאר האתרים שמופיעים בו אנחנו יכולים לבחור לאחסן את האתר בחברת אחסון אחרת וכך לשפר את מהירות הטעינה של האתר וגם את הקידום שלו. עלינו לוודא שאנחנו בוחרים לאחסן את האתר בחברות אחסון שמאחסנות אתרים איכותיים ולא אתרים שגוגל אוסר על הקידום שלהם כמו אתרי הימורים או אתרים בעלי אופי מסורי מפוקפק.

קידום אתרים – ממה חשוב להימנע כאשר אנחנו מקדמים את האתר שלנו בגוגל?

כאשר אנחנו רוצים לפעול למען קידום אתר   WIX בגוגל יש מספר פעולות שחשוב מאוד להימנע מהן, כאשר הפעולה החשובה ביותר היא להימנע מפרסום של תוכן מועתק או משוכפל באתר. גוגל מעניש אתרים שמופיע בהם תוכן שמופיע גם באתרים אחרים או אתרים שכל דפי האתר שלהם הם בעלי תוכן זהה.