קידום אורגני לאתרי וורדפרס

מהו קידום אורגני לאתרי וורדפרס?

קידום אורגני לאתרי וורדפרס הוא למעשה קידום שאינו ממומן, לא משלמים עליו לגוגל והוא מכוון להיות ראשון בתוצאות האורגניות שלו. לגוגל יש תוצאות חיפוש לכל ביטוי כאשר הראשונים כמעט תמיד יהיו תוצאות ממומנות. כדי להיות שם אתם צריכים לשלם לגוגל אך למעשה רוב הלקוחות שמחפשים עסק או אתר מסוים ייכנסו לתוצאות האורגניות. כדי להיות שם יש צורך לקדם את האתר באופן אורגני כלומר לגרום לגוגל לחשוב שהאתר הזה הוא הבחירה הכי טובה ביחס למה שהגולש חיפש. זה לא פשוט וגם בתחום זה יש תחרות אך קידום זה חשוב ממש כמו קידום ממומן.

מה היתרונות של הקידום האורגני?

רוב הגולשים שמחפשים עסק מסוים ואפילו אם הם מחפשים עסק מסוים כדי לקנות ממנו משהו, ייכנסו קודם כל לתוצאות האורגניות. יכול להיות שהם ייכנסו גם לתוצאות הראשונות הממומנות אך בסופו של דבר הם יקליקו לפחות על תוצאת חיפוש אחת או שתיים שיהיו לאחר מכן בתוצאות האורגניות. כמו כן קידום אורגני לאתרי וורדפרס זול יותר כיוון שהעלויות של גוגל כדי שהמודעה שלכם תופיע עם ביטוי מסוים בראש הרשימה גבוהה מאוד ויש עליה תחרות עזה. גם אם תהיו בתוצאות האלו לתקופה מסוימת, קשה מאוד להחזיק בה מעמד לאורך זמן רב כי זה יקר מאוד אפילו לעסק רווחי מאוד.

כיצד נקדם את האתר ביעילות רבה?

קידום אורגני לאתרי וורדפרס אפשר לקבל על ידי מגוון רחב של פרמטרים וכדאי לעבוד עם מקדם אתרים מנוסה. אפשר לקדם אתר האתר גם לבדכם אך בסופו של דבר הקידום יכול להיות סיזיפי ולכן כדאי שתדעו מה אתם עושים לפחות בהתחלה, עד שתלמדו מה טוב ומה לא טוב. הקידום מתבטא בשיפור האתר וזה כולל שיפור העיצוב שלו, שיפור זמני הטעינה, שיפור התוכן שיש בו והקישורים שיש בו לאתרים אחרים וכן הלאה. יש עוד מגוון רחב של נקודות שאפשר לשפר כדי להציב את ה אתר במקום הראשון כאשר זה מאוד תלוי גם בתחרותיות של אותו אתר בתחום שבו הוא פועל.

Author

admin