Uncategorized

לייקים בחינם לפייסבוק

לייקים בחינם לפייסבוק

לא ניתן לדבר על לייקים לפייסבוק בחינם (או לא בחינם) מבלי להזכיר את הסיפור הבא: בשנת 2012 ניתחו את מספר האוהדים לדף של ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו. למר נתניהו היו באותו התקופה כ 200,000 אוהדים, חלקם גם היו מישראל?! הסתבר שלדף של ראש הממשלה ישנם אוהדים ממדינות כמו אינדונזיה שבכלל אינן מקיימות קשרים דיפלומטים עם ישראל. למעשה רק 17% מהאוהדים של מר נתניהו היו מישראל. נתון זה מצביע על דבר ברור – מדובר בקניית לייקים לפייסבוק. מצד אחד זה נתן דחיפה לעמוד הפייסבוק של ראש הממשלה אך מצד שני הוא מקבל חשיפה בקרב משתמשים שאינם ממש רלוונטיים עבורו.

ישנו שוק גדול ללייקים בפייסבוק, ישנם לייקים בחינם לפייסבוק וישנם גם לייקים בתשלום לפייסבוק. חשוב להכיר ולהבין את שוק הלייקים ובכלל את נושא הפייסבוק לפני שממהרים לרכוש לייקים או גם להשתמש בשיטות להשגת לייקים בחינם. אני תמיד ממליץ להתייעץ עם מומחה על מנת להימנע מטעויות מביכות כמו בדוגמה שהזכרתי.

אלו מכם המעוניינים בלייקים לפייסבוק בוודאי חושבים שתמיד צריך לשלם עבור לייקים אך האמת שניתן גם להשיג לייקים בחינם לפייסבוק. השיטה הבטוחה ביותר שאני יכול להתחייב לכם שהיא לא תזיק ואתם יכולים לעשות אותה בעצמכם, באופן מידיי וללא צורך בהתייעצות עם שום מומחה – השיטה היא פשוט לבקש מהחברים שלכם לשתף ולעשות לייק לדף. אך תבקשו ואיך תפנו לחברים זה כבר עניין שלכם. אם פשוט תשימו על הוול ותבקשו מהחברים לעשות לייק אז רבים מהחברים שלכם יראו זאת וחלקם ישתפו פעולה. לכן אולי תרצו לפנות באופן יותר אישי על מנת לקבל יותר שיתוף פעולה. עזרה מחברים היא דרך מעולה להשיג לייקים בחינם לפייסבוק. ישנה סבירות גבוהה שמדובר ב 100% של משתמשים אמיתיים ואיכותיים לכן אל תזלזלו בשיטה זו. אך במידה ואתם מתעסקים בקידום אתרים וכל שני וחמישי מבקשים מחברים לעשות לייק אז אולי לא תקבלו יותר מידי שיתוף פעולה ואפילו תאבדו חברים. אך אם יש לכם דף משלכם המייצג את העסק הפרטי שלכם, אני בטוח שרבים ישמחו לעזור לכם ולעשות לייקים בחינם לפייסבוק.

עוד שיטה להשגת לייקים בחינם היא חילופי הלייקים. מדובר באתרים אליהם אתם יכולים להירשם חינם. בהרשמתכם אתם בעצם נותנים את ההסכמה שהאתר יעשה לייק בשמכם לדפים אחרים. בתמורה אתם מקבלים לייקים ממשתמשים אחרים שנרשמו בדיוק כמוכם. חלקם של המשתמשים באתרים אלו הם אמיתיים אך רבים הם פיקטיביים מכיוון שישנם כאלה היוצרים משתמש פיקטיבי על מנת להירשם לשירות זה של לייקים חינם לפייסבוק.

Author

admin