הקמת אתר אינטרנט

שלבים בהקמת אתר אינטרנט

אם אתם חושבים על הקמת אתר אינטרנט זה רעיון מעולה. כל עסק מחזיק היום באתר אינטרנט מכיוון שזהו כלי מאוד שימושי לקידום העסקים ולהגדלת המכירות. כל עסק מגיע למסקנה זו במוקדם או במאוחר ומתעניין בהקמת אתר אינטרנט. הקמת אתר אינטרנט איננה נחשבת לדבר מסובך אך בשל המורכבות מוטב לתת לאני מקצוע לטפל בנושא. אם בכל זאת אתם רוצים לדעת אך מקימים אתר אינטרנט להלן מספר שלבים בדרך להקמת אתר אינטרנט:

  • בשלב הראשון אתם צריכים רעיון וקונספט ברור לאתר. כלומר במה האתר יעסוק או מהי מטרת האתר. למשל זה יכול להיות אתר שיספק חדשות בתחום הבידור או אתר אינטרנט למכירת מוצרי חשמל. אפיון ברור של מטרת האתר ישפיע על כל שאר השלבים. אני מניח שאם אתם כבר מתעניינים בהקמת אתר אז כבר יש לכם כיוון כללי לאפיון האתר, אם לא זה עשו זאת עכשיו.
  • בשלב השני אתם צריכים שתהיה לכם איזו תמונה כללית של איך יראה האתר מבחינה עיצובית. אל תתביישו לדפדף בין אתרי אינטרנט שונים על מנת לקבל השראה עד שתהיה לכם תמונה כללית של המבנה העיצובי שאתם רוצים. ישנם אתרים מרהיבים מבחינה עיצובית אך בהנחה שאתם רוצים לבנות את האתר בעצמכם אתם צריכים עיצוב שמתאים ליכולות שלכם או לבקש עזרה ממעצב. ההמלצה שלי למי שחושב על הקמת אתר אינטרנט בעצמו היא להיצמד לעיצובים פשוטים.
  • בשלב השלישי עליכם לעשות תוכנית כללית של האתר, אחרת תתחילו להתפזר ותעבדו בצורה מבולגנת. הדרך הכי טובה היא לקחת דף ועט ולצייר תרשים כללי של האתר והפונקציות שאתם רוצים שיופיעו בו. אם ישר תתחילו לעבוד על המחשב ולבנות את האתר מבלי תרשים תמצאו את עצמכם עושים עבודה כפולה ומיותרת.
  • עליכם להוסיף תוכן לאתר. תלוי כמובן בסוג האתר, לכל אתר יש את התוכן המתאים עבורו. ניתן ליצור תוכן לבד ואפילו לקנות תוכן. ישנו תוכן שהוא המהות של האתר וישנו תוכן המשמש למטרת קידום האתר במנועי החיפוש.
  • בשלב החמישי יש לגשת להקמת האתר. עליכם לבחור את האמצעי ההולם את הצרכים שלכן והכישורים שלכם ולבנות את האתר. ישנם סוגים שונים עורכי HTML או פלטפורמות לבניית אתרים כמו וורדפרס, ג'ומלה ואחרות. בחרו באחד האמצעים ובנו את האתר.
  • בשלב האחרון יש לרכוש דומיין וחבילת אחסון ולהעלות את האתר לרשת. ישנן פלטפורמות לבניית אתרים אשר כבר כוללות את האחסון ואפילו הדומיין. אין דבר אחד שאני יכול להגיד שיהיה תקף לכל האתרים. כל מקרה הוא ייחודי.

Author

admin