6 טיפים לקידום אתרים מקצועי ב 2015
בשנת 2014 חל שינוי משמעותי במאפיינים המרכיבים את אלוגריתם החיפוש של גוגל. אנשים שעוסקים בקידום אתרים מקצועי היו צריכים לתת את דעתם לשינויים שחלו בתחום. מי שנשאר מאחור ודבק בשיטות הישנות, גילה מהר מאוד, שהאתרים שהוא מקדם ירדו בדירוג האתרים של גוגל בצורה משמעותית.
לקראת שנת 2015 רצינו לחזק כמה מהדגשים החשובים, שיבטיחו שהאתר שלכם ישמור ואף ישפר את הדירוג הנוכחי שלו.
- תוכ
אם פעם, תוכן היה רק אמצעי למלא את השטח הריק באתר, היום תוכן הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בקידום אתרים מקצועי. כולם מסכימים שתוכן איכותי,רלוונטי ומעניין, הוא האלמנט החשוב ביותר לשיפור הדירוג שלכם. אל תתפתו להציג כמות גדולה של תוכן, ובודאי אל תעתיקו תוכן מאתרים אחרים. עדיף תוכן ממוקד שיענין את המבקרים באתר, ויהיה רלוונטי למה שהם מחפשים.
- מילות מפתח
מילות מפתח היו בעבר האלמנט החשוב ביותר לקידום אתרים מקצועי, וחברות השקיעו סכומים נכבדים בכדי לזכות בדירוג על מילות מפתח מסוימות. כיום, עדיין ישנה חשיבות למילות המפתח, אך עליך לדאוג שהתוכן שאתה מציג באתר הוא רלוונטי למילות המפתח שאתה משתמש בהן. השתמש בכלים כגון Googlr Planner ו Long tail pro בכדי למצוא את המילים המתאימות ביותר לתכנים שאתה מתכוון להציג.
- חזרה על מילות מפתח
ישנו ויכוי בין מקדמי האתרים מה בדיוק צריך להיות היחס בין החזרה על מילות המפתח לבין שאר הטקס, אך היחס הוא בערך 3%. אם אתם משתמש בוורדפרס, תוכלו למצוא כלים רבים שיעזרו לכם למצוא את היחס גם מבלי להשתמש במחשבון לשם כך.
- תמונות
חשוב מאוד להשתמש בתמונות ולהסיף את שדה ה Alt. הדבר יעזור לכם הן מבחינת הדירוג, והן מהבחינה שהתמונה תופיע בתוצאות חיפוש התמונות של גוגל.
- תגיות לקטעי וידאו
חשוב מאוד לתייג את קטעי הוידאו שאתם מציגים. השתמשו במילות מפתח בכותרת הוידאו, בתאור הוידאו ובתגיות.
- לינקים חוזרים
זהו עדיין אלמנט חשוב מאוד אך נהגו בו בחוכמה ובהגיון. תרצו שרק אתרים רלוונטים, פופולריים ואמינים יקשרו לאתר שלכם. אם נעשה נכון, קישורים חוזרים, יתנו דחיפה גדולה לאתר שלכם