5 דברים שתרצה לחפש, ולמצוא בחברת קידום אתרים טובה
בין אם החברה שלך היא קטנה או גדולה, אתה תלוי בגולשים המבקרים באתר, שיעזרו לך להגביר את כמות המכירות והחשיפה למוצר שאותו אתה מנסה למכור. בכדי שמספר המבקרים באתר יהיה גבוה וימשיך לגדול, או שאתה צריך להבין את תחום קידום האתרים, או שאתה צריך להעסיק מישהו שמבין בתחום.
האתר שלך אולי נראה מצוין, אך זה עדיין לא אומר שאנשים ימצאו את האתר וירכשו ממנו. בנוסף לכך שתפקיד האתר הוא למשוך קונים חדשים, הוא גם צריך לאפשר לקונים הפונציאליים להפוך לקונים ממשיים.
העסקת חברה לקידום אתרים יכולה לשפר את הסיכויים למצוא ולנתב לקוחות פוטנציאלים אל האתר שלך, ולבסוף להפוך אותם ללקחות שייקנו את המוצר או השירות. בבואך למצוא חברה טובה לקידום אתרים, חפש את הדברים הבאים:
-
- שנים רבות של נסיון
ישנם חברות רבות שצצות מדי יום וקוראות לעצמן "מומחים בתחום קידום אתרים". במציאות, תחום קידום האתרים הוא תחום מסובך, המורכב מפרטים רבים. אתרים מסוגים שונים דורשים שימוש באסטרטגיה שונה, ולכן אין להתפתות לעבוד עם חברה שמציעה "הכל כלול במחיר".
-
- הבנה של כל "שלושת הרבדים"
קידום אתרים בנוי באופן כללי משלושה גורמים:
א. הצד הטכני (כמו מבנה האתר)
ב. אופטימיזציה בתוך האתר (כמו מילות חיפוש)
ג. אופטימיזציה מחוץ לאתר (כמו בניית קישורים)
כל השלושה צריכים להיות משולבים לכדי אסטרטגיה כללית לקידום האתר.
-
- לקוחות מרוצים
אל תמהרו לבחור חברה לפני ששוחחתם עם כמה מלקוחות העבר שלה. זו אולי האינדיקציה הטובה ביותר לגבי איכות העבודה שאותה החברה מספקת.
-
- הבנה של התמונה הכללית
חברה טובה לקידום אתרים צריכה להבין שהמטרה העיקרית, היא מציאת לקוחות חדשים והפיכתם ללקוחות קונים, ולא הדירוג במנוע החיפוש, שהוא גם חשוב, אך לא העיקר.
-
- תקשורת טובה
אין סיכוי שהחברה לקידום אתרים תבין הכל בעצמה. זהו תהליך שמצריך עבודה משותפת, וככל שתשתף יותר פרטים לגבי אופי הפרויקט, כך יגבר הסיכוי שהחברה לקידום אתרים תשיג תוצאות טובות. חברה שתאמר לך שהיא כבר תעשה הכל בעצמה, היא לא החברה שתרצה לעבוד עימה.