Uncategorized

קידום אתרים בפייסבוק

פייסבוק היא הרשת החברתית המצליחה בעולם. מיליוני גולשים נכנסים מדי יום לפייסבוק כדי ליצור קשר עם חברים, להתעדכן באירועי אקטואליה, לפרסם פוסטים וגם לקבל מידע על חנויות, מוצרים ושירותים. המשמעות מבחינת בעלי עסקים היא שיש צורך בנוכחות בפייסבוק כדי להגדיל את תנועת הגולשים. הדרך לעשות זאת היא לבצע קידום אתרים מוכוון ולהתמקד בפייסבוק כרשת חברתית פופולארית.

אלו היתרונות של קידום אתרים בפייסבוק:

א. פילוח של קהל היעד – פייסבוק יודעת הכל על המשתמשים והיא נעזרת בזה כדי להציע ללקוחות עסקיים פרסום ממוקד. פילוח של קהל היעד הוא בעל משמעות כספית אדירה עבור בעלי אתרים. הוא מאפשר להם לפנות רק לאנשים שיכולים להתעניין במוצר או בשירות שלהם, ולחסוך את הכסף הנדרש בפנייה לכל השאר.

ב. ניטור ובקרה – קידום אתרים בפייסבוק מאפשר ניטור של התוצאות בזמן אמת. הוא מאפשר לבעלי אתרי אינטרנט ומנהלי קידום לעקוב אחר התוצאות, לבצע בקרה ולהחליט האם לבצע התאמות ושינויים. הניטור והבקרה בזמן אמת עוזרים למקד את משאבי הפרסום ברשת החברתית וחוסכים מאמצים מיותרים.

ג. מעורבות גבוהה – גולשי אינטרנט משתמשים בפייסבוק ברמה גבוהה של מעורבות. הם מגיבים על פוסטים של חברים ואנשים אחרים, צופים בתמונות, רואים סרטונים ועוד. המעורבות הגבוהה היא משאב אדיר עבור מפרסמים ובעלי אתרים, כי היא מקלה על הנעה לפעולה של גולשים ולקוחות פוטנציאליים.

טיפים לקידום אתרים בפייסבוק

כמובן שלא כל בעל אתר אינטרנט יודע כיצד לנצל את היתרונות של פייסבוק לצרכי קידום. חשוב מאוד לערב אנשי מקצוע מוקדם ככל האפשר ולהתייעץ איתם לגבי אפשרויות הקידום הקיימות. ניתן לקבוע את מסגרת התקציב עבור הקידום ולאחר מכן לבצע התאמות ושינויים לפי התוצאות.

טיפ לא פחות חשוב הוא לשלב קידום אתרים בפייסבוק עם קידום במקומות אחרים. ניתן למשל להשקיע חלק מתקציב הקידום בפייסבוק, אך חלק אחר להשאיר לקידום במנועי חיפוש כמו גוגל. גם שילוב בין קמפיין ברשת חברתית לבין קמפיין באנרים עשוי להוכיח את עצמו עבור אתרי אינטרנט ובעיקר בעלי עסקים קטנים או בינוניים.

Author

admin