כתיבת מאמרים של קידום אתרים אורגני חלק 1
מה שאנו הולכים ללמוד עכשיו על כתיבת מאמרים לאתרים לא נלמד בכל סוגי הקורסים און ליין, לעומת זאת הם נלקחו מספרים של תאוריית קידום אתרים שאפשר לרכוש באינטרנט, כל מה שנדבר עליו נרכש מניסיון אנשי se organics וצוותיהם, גם ככותבי תכנים, וגם כמומחי SEO ומנהלי רשתות.
האם כתיבת מאמרים לאתרים היא מסובכת?
לא. אין איזה חוש מסוים שצריך או איזה קסם לרשום מאמרים, וגם אין דרך מוטעית או דרך נכונה לעשות כך לעומת זאת יש דברים שאפשר ללמוד ולגלות במאמר הבא.
כתיבת מאמר שמתאים לנושא קידום אתרים היא כמו ההיגיון הפשוט, והאפליקציות לכתיבת המאמר הן הרעיון של מאמר שנרשם בקפידה, או אתר שמרשם בקפידה, מופתע? אל תהיה רק תקרא עוד.
רשימת מאמר קידום אתרים היא לא יותר מסובכת מרשימת מאמר לעיתון או לביטאון, ההבדל היחיד הוא להתחשב בכמה פקטורים חשובים. אבל הבסיס נשאר אותו דבר, וככה אנו נרשום את המאמר הראשון של קידום אתרים אורגני שלנו.
למדו את בסיס קידום אתרי אינטרנט נכון
גם אם המאמר הוא בשביל האתר שלכם או שאתם כותבים למישהו אחר, מה שאת צריכים לחשוב תמיד הוא שאתם כותבים מאמר שמותאם לצורה של קידום אתרים, ולע04שות את המאמר מאמר טוב.
הכוונה במאמר טוב היא, שהמאמר חייב להיות שימושי לקורא. המאמר אמור לספק להם מידע חיוני שאמור לעזור להם, או להציע להם משהו רלוונטי לחייהם או לעסקיהם, המאמר אמור להיות משהו שהם ימשכו אליו בקלות.
אין טעם לכתוב מאמר קידום אתרים אורגני טכני, ללא התעניינות אנשים במאמר, כדי שלא יהיה המאמר עמוס בשטויות ומילות מפתח מיותרות לקורא, לא רק שהאתר יפסיד ממאמר כזה בצורת גם תנועה וגם איכות אלא שגם המאמר יהיה בזבוז זמן של כולם.
אם המאמר לא מועיל לקוראים הוא לא יעזור לאף אחד כי הוא לא יגרום לקוראים ללחוץ על הקישורים ואז דירוג האתר לא יעלה.
זכרו בסופו של דבר אתם רושמים את המאמר לא לרובוטים אלא לבני אדם כי בלי תנועה של אנשים באתר , גם הרובוטים של גוגל לא יבקרו שם.