המטרה של אתרי תדמית היא לפרסם ולשווק מוצרים או שירותים מסוימים על גבי רשת האינטרנט. הבעיה היא שלא תמיד קל להביא את הגולשים לתוך אתרי התדמית, ולכן נדרש קידום. את הקידום ניתן לבצע ברשתות חברתיות או במנועי חיפוש. אפשרות אחרת היא לנסות קידום אתרי תדמית באמצעות שיתופי פעולה עם אתרים אחרים או קמפיין באנרים.

לא משנה באיזה דרך בוחרים לבצע קידום אתרי תדמית, יש מספר כללי מפתח שעליהם חשוב להקפיד:

א. המאפיינים של אתרי תדמית – אתרי תדמית שונים במאפיינים שלהם בהשוואה לאתרים אחרים. ראשית, הם בדרך כלל מספקים מידע שיווקי ולא אינפורמטיבי. המשמעות היא שנדרשת הבלטה של המידע הרלוונטי והנעה לפעולה של הלקוחות. שנית, אתרי תדמית כוללים פרטים ליצירת קשר. כך ניתן להגדיל את כמות הגולשים שמגיעים בסופו של דבר אל העסק ומבצעים עסקה.

ב. בחירת פלטפורמה לקידום – בחירה נכונה של פלטפורמה לקידום אתרי תדמית מתבצעת לפי קהל היעד. קידום אתרים שפונים למבוגרים מתבצע בצורה שונה מאשר קידום אתרים לילדים ובני נוער. מי שאחראי על הקידום נדרש להכיר לא רק את המאפיינים של האתר, אלא גם את שאר האתרים שבהם נמצא קהל הגולשים המתאים.

ג. מידע אמין – אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני ורוב הגולשים שמגיעים לאתרי תדמית מסוימים לא יחזרו אליהם בעתיד. מכאן החשיבות של כתיבת מידע אמין שקולע למטרה. בניגוד לאתרי אינטרנט אחרים עם ערך אמיתי, אתרי תדמית מספקים אינפורמציה בלבד. מידע אמין ישפר את הדירוג הטבעי של האתר במנועי חיפוש ויעודד גולשים להמליץ עליו לאנשים אחרים.

מי אחראי על הקידום?

בעלי אתרי אינטרנט צריכים לפנות לחברות מקצועיות על מנת לבצע את הקידום. עליהם לברר לגבי הניסיון, ההכשרה וההסמכה של אנשי מקצוע בקידום אתרי תדמית באופן ספציפי, ובמידת הצורך להתרשם מפרויקטים קודמים שבוצעו על ידם.

בסופו של דבר, קידום אתרי תדמית דורש השקעה של זמן ומשאבים. הוא מחייב תשומת לב לפרטים רבים. זו הדרך הנכונה לבצע את הקידום ולהשיג את המטרות של העסק או החברה.

Author

admin