דף נחיתה

אנשים רבים שואלים אותי מהו דף נחיתה ומהו ההבדל בין דף נחיתה לאתר אינטרנט רגיל. ישנם גם כאלו החושבים שהעמוד הראשי באתר האינטרנט שלהם הוא דף הנחיתה או שהם יודעים מהו עמוד נחיתה וחושבים שהעמוד הראשי באתר האינטרנט שלהם יכול לשמש כדף נחיתה. אז לכל המבולבלים הרשו לי להסביר בקצרה מהו דף נחיתה.

 

דף נחיתה הוא הדף שעליו 'נוחתים' בדפדפן כאשר מקליקים על באנר או פרסומת כלשהי. דף הנחיתה הוא למעשה מהדורה אלקטרונית של פלאייר פרסומי. הבאנר היה הטיזר שהיא אתכם אל הדף ועכשיו הדף יתן לכם את המסר הפרסומי הקולע בשביל למכור את המוצר או אולי השירות. דף נחיתה הוא דבר חשוב מאוד ויש להקדיש מחשבה רבה בעיצובו הגרפי ובבחירת המסר אשר יופיע בו.

 

המטרה של דף הנחיתה היא להביא את הגולש לביצוע עסקה או פעולה כלשהי אשר תקדם אותו לביצוע העסקה. דף הנחיתה אמור לגרום לגולש להשאיר טלפון או למלא טופס כלשהו על מנת שאיש מכירות ייצור איתו קשר או פשוט להזמין את המוצר. כמובן שזה לא כך כל פשוט, לא כל אחד מקליק על באנרים ולא כל אחד משאיר פרטים בדף נחיתה. יש צורך בבניית קמפיין מקצועי אשר ישלב באנר אטרקטיבי עם דף נחיתה אשר בנוי ומעוצב היטב.

 

אני לא אלמד אתכם איך לבנות דך נחיתה, זה לא דבר שמסבירים ב 60 שניות אך אני חוזר ומדגיש את חשיבותו של דף הנחיתה. המסר חייב להיות קצר וקולע, הגולש הלא הוא הלקוח הפוטנציאלי חייב להבין מהר את המסר. אתם רוצים לגרום לו להרגיש שזה המוצר שבו הוא מעוניין ולגרום לו להשאיר פרטים ליצירת קשר. זה לא מעט! זה לא פשוט לעשות זאת, הדרך היחידה היא בעזרת דף נחיתה מקצועי, כזה שבכל פרט הושקעה מחשבה.

מדוע בעצם העמוד הראשי של אתר האינטרנט שלכם אינו יכול לשמש כדף נחיתה? התשובה לשאלה הזו מחזירה אותו בחזרה לסיבה שלשמה אנו רוצים דף נחיתה. המטרה של דף הנחיתה היא להגביר את יחס ההמרה. כלומר היחס של הגולשים אשר רכשו את המוצר מבין סך כל הגולשים אשר הקליקו על הבאנר. בשביל להצליח בהגדלת יחס ההמרה אתם חייבים דף נחיתה ממוקד בנושא אחד בלבד או במוצר אחד בלבד. אתר איטרנט רגיל אינו מתאים מכיוון שיש בו יותר מידי פרטים והוא לא מספיק ממוקד כמו דף נחיתה. לדף הנחיתה יש כאן יתרון מכיוון שזהו מסר פרסומי ממוקד על עמוד אחד. תשומת הלב של הגולש מוגבלת לשניות מועטות ולכן חשוב שהוא יקבל הכל בצורה ברורה ומתומצתת.

 

Author

אוריה בן מנחם