Uncategorized

קניית צפיות ביו טיוב

קניית צפיות ביו טיוב

היוטיוב הוא אמצעי פרסום בין לאומי בעל פוטנציאל חשיפה אדיר לאלו אשר יודעים איך להשתמש בו בחכמה. עסקים המשכילים להשתמש ביו טיוב בתור ערוץ פרסומי מפיקים מכך תועלת רבה. למעשה כל חברה שמכבדת את עצמה מחזיקה היום ערוץ יוטיוב ומשקיעה בו משאבים רבים. אל תחשבו שערוץ יוטיוב הוא פריבילגיה של חברות ענק; חברות קטנות כגדולות ואפילו אנשי מקצוע עצמאיים המספקים שירותים שונים מבינים שיוטיוב הוא כלי שיווקי חשוב מאוד.

יוטיוב הוא לא רק ערוץ וידאו אלא גם רשת חברתית בה גולשים פותחים חשבון ומעלים סרטים, מקבלים ומעניקים לייקים ואפילו רושמים תגובות. כמו בכל רשת חברתית אשר משמשת כפלטפורמת פרסום ישנו עניין גדול בלייקים והגדלת כמות הצפיות בסרטים. באופן טבעי ישנו ביקוש לקניית צפיות ביוטיוב, ובמקום שישנו ביקוש תמיד גם קם מישהו ומציע את השירות. רשת האינטרנט מלאה באתרים המציעים לכם קניית צפיות ביוטיוב.

המטרה בקניית צפיות ביוטיוב היא לקדם את הדירוג של הסרטון בתוצאות החיפוש. ליוטיוב ישנו מנגנון הקובע את סדר הופעת הסרטים בתוצאות כאשר מחפשים לפי מילה או ביטוי. סרט שיש לו יותר צפיות ביוטיוב נחשב ליותר רלוונטי ומופיע במקום טוב יותר בתוצאות החיפוש. אם מדובר בסרט המקדם את תדמית המותג שלכם או משהו אשר נועד לסייע לכם בפעילות העסקית אז ברור שאתם רוצים לקדם אותו בתוצאות החיפוש ולכן אתם צריכים יותר צפיות ביוטיוב.

קניית צפיות ביוטיוב – הצד השני של המטבע

חברת גוגל (הבעלים של יוטיוב) אינה מקבלת בברכה קניית צפיות ביוטיוב. מבחינתם זוהי מניפולציה על תוצאות החיפוש שלהם ופוגעת באמינותן, לכן יוטיוב מחפשת תמיד אחר שיטות להילחם בתופעה ובמיוחד במשתמשים המזויפים המשמשים לצורך קניית צפיות ביוטיוב. הנושא היה פרוץ זמן רב ועל פי ההצהרות של יוטיוב היא תילחם בתופעה ויש לצפות שקידום סרטים ביוטיוב בשיטות מפוקפקות הכוללות מניפולציות וקניית צפיות ביוטיוב עלול בעתיד לפגוע בקידום הסרט. כלומר להשיג את המטרה ההפוכה.

קניית צפיות ביוטיוב היא קיצור דרך אשר נועד לדחוף קדימה את הסרטון שלכם ולקדם אותו. דחיפה שכזו יכולה להפוך את כל מאמצי השיווק שלכם לקלים יותר ולהביא תוצאות מהר. אך קניית צפיות ביוטיוב יכולה לחזור אליכם כמו בומרנג ולפגוע בסרט שלכם. אתם בוודאי לא רוצים שזה מה שיקרה לכן צריך להיזהר כאשר בוחרים ספק אשר ייתן לכם את השירות של צפיות בתשלום. גם אם מישהו מבטיח לכם צפיות איכותיות ממשתמשים אמיתיים יש לקחת את זה בספק גדול מאוד.

כאשר אתם מצפים לצפיות רבות ביוטיוב אתם מצפים להמרה כלשהי של צפיות לעסקאות, אחוז מסוים יתרשם מהסרטון שלכם ויהפוך ללקוח. כאשר מדובר בקניית צפיות ביוטיוב הסיכוי שזה יקרה הוא קטן מאוד.

קניית צפיות ביוטיוב אינה פותרת לכם את כל בעיות הקמפיין ואינה פותרת את הצורך בשיווק פעיל של הסרט. קניית צפיות ביוטיוב היא בבחינת מכת פתיחה ולא יותר.

צפיות ביוטיוב

יוטיוב הוא כלי פרסומי רב עוצמה, בשביל להבין זאת עליכם לחשוב על יוטיוב כעל ערוץ טלוויזיה ועל מדד הצפיות ביוטיוב כאל מדד רייטינג. אני מניח שאתם יכולים להבין לבד שזהו כלי פרסומי מהמעלה הראשונה, המשלב תכונות של ערוץ טלוויזיה עם תכונות של רשת חברתית. ברשת יוטיוב ישנם אינטרסים מסחריים וכלכליים חזקים מאוד, כאשר כולם מתייחסים ומתבססים על כמות הצפיות ביוטיוב.

ישנם דרכים שונות להשתמש ביו טיוב כפלטפורמה פרסומית וכפלטפורמה לעשות כסף. להלן מספר דרכים המציגות אספקטים שונים:

 

08-10-39-237_640-e1422137065413

  • קידום מוצר או שירות באמצעות סרטוני תדמית – ניתן להשתמש ביוטיוב על מנת ליצור סרטוני תדמית המסבירים על המוצר שלכם או על השירות שלכם. אלו הם אינם סרטוני פרסומת במובן המסורתי של המילה אלא סרטונים המכילים מסר פרסומי. זה יכול להיות למשל עסק של אינסטלטור המציג סרטונים המסבירים איך לפתור אינסטלציה בבית. אל דאגה הסרטונים לא ייקחו לו את הפרנסה אלא רק ימתגו אותו בתור אחד שמבין ושאפשר לשכור את שירותיו כאשר יש בעיה. ככל שלסרטונים שלו יהיו יותר צפיות ביוטיוב כך תגדל החשיפה שלו והסיכויים להשיג לקוחות חדשים.
  • משתמשים אשר משיגים הרבה צפיות ביוטיוב יכולים ליצור הכנסות מפרסום. אלו לא חייבות להיות חברות, אלא כל אדם פרטי יכול לעשות זאת. תופתעו לגלות אילו סרטוני יוטיוב מגיעים למיליוני עוקבים וצפיות. חלקם מציגים אנשים משחקים במשחקי מחשב ולא יותר. אם הצלחתם להקים ערוץ יוטיוב הנהנה מצפיות רבות אז תוכלו לתרגם זאת לכסף. זה בדיוק כמו שיש לכם פורמט מצליח בטלוויזיה והמפרסמים מתעניינים בו. אל דאגה, לא צריך לחפש מפרסמים, יוטיוב עושה זאת עבורכם. הצפיות הרבות שיש בערוץ שלכם בסופו של דבר מביאות תגמול כספי.
  • אם הצלחתם להקים ערוץ יוטיוב מצליח ויש לכם עוקבים רבים המחכים לעדכונים מהערוץ שלכם והצפיות ביוטיוב שלכם מרקיעות שחקים – אל תתפלאו אם תקבלו פניות והצעות עיסקיות. בעזרת צפיות ביוטיוב תוכלו להפוך לסלבריטאי אינטרנט ולקבל הצעות פרסומיות שונות. למשל ללבוש בגדים של מותג מסוים בסרטון הווידאו הבא שלכם.

 

זכרו שיוטיוב מתנהל כמו כל רשת חברתית אחרת. ריבוי של צפיות ביוטיוב תוך זמן קצר יכול להביא אתכם לרשימת סרטוני הווידאו הפופולריים. אם הגעתם לרשימה זו בעצם את מקבלים חשיפה נוספת אשר תביא לכם עוד צפיות ביוטיוב וכוח פרסומי הולך וגדל.

Author

admin