פעם היה כלי מילות המפתח של גוגל האופציה היחידה למחקר מילות מפתח כיום יש כלי צד שלישי בשם ubersuggest שיצר אותו המקדם און סייט המוערך ביותר בעולם ניל פאטל.
בכלי זה ישנן עוד הרבה אפשרויות אבל אנחנו נתמקד במחקר מילות מפתח.
נתחיל עם הנושא המרכזי ניקח את המילה “אילוף כלבים” ונכנס עם החשבון גוגל נבחר שפה עברית ישראל וזה מה שנראה:
העמודה ראשונה VOL אומרת כמה ממוצע חיפושים יש בחודש במילה
העמודה השניה CPC אומרת כמה עלות לכל קליק בגוגל ממומן
עמודה השלישית לא רלוונטי לנו ברגע זה
עמודה רביעית עם הצבעים זו עמודה שמראה לנו כמה קשה יהיה לקדם את המילה בגוגל אורגני .
אחרי שחקרנו את המילים וראינו כדאיות כדאי נו לבנות את האתר במבנה סיילו לפי הLONG TAIL של המילים ובעזרת מבנה אתר נכון אפשר להתקדם בגוגל אורגני אפילו ללא קישורים במילים עם תחרות נמוכה . חשוב מאוד לעשות מבנה אתר נכון ונגיש לגוגל.
לא לשכוח בכל מילה יש גם עמודה עם הממומקים ממקום 1 עד 20 בתוצאות גוגל אורגני לפי התצלום הבא:
בכתום אנו רואים את הURL של המתחרה
בעמודה הראשונה est visits אנו רואים כמות ביקורים מוערכת לפי כמות החיפושים ולפי מיקום האתר
בעמודה השניה LINKS אנו רואים כמה קישורים יש לURL
בעמודה השלישית DS אנו רואים את כח הדומיין מבחינת קידום אורגני
בעמודה הרביעית social shares אנו רואים כמה שיתופים ברשתות חברתיות יש ל URL
לסיכום
עם המדריך הזה אפשר להבין גם מחקר מילות מפתח וגם “לרגל” אחרי המתחרים בלי מאמץ והכל חינמי לגמרי אז מי אמר שקידום אורגני כיום יותר מסובך מפעם? ההפך כיום יש כלים שגורמים לזה להיות יותר קל.