Uncategorized

תוכנת לייקים באינסטגרם

img-2

תוכנת לייקים באינסטגרם

אינסטגרם היא לכאורה אפליקציה תמימה לשיתוף תמונות, כל משתמש יכול לצלם תמונה באמצעות הטלפון הנייד, לערוך אותה ולשתף. באמצעות האפליקציה ניתן לעקוב אחר אלבומי תמונות של אחרים ואף לשתף ברשתות חברתיות אחרות ישירות מהאפליקציה. ניתן להגיב על התמונות של החברים ולעשות לייק. הפופולריות של אינסטגרם והאינטראקציה בינה לבין רשתות חברתיות אחרות הפכו אותה תוף זמן קצר לעוד פלטפורמת פרסום.

אינסטגרם נכנסה בסערה לתחום הפרסום והשיווק באינטרנט ובמהרה מותגים רבים החלו להשתמש באפליקציה זו (זוהי למעשה רשת חברתית) לצרכיי פרסום ושיווק. הפרסום והשיווק באינטרנט נעשים בדרכים שונות, לעתים החברה פותחת חשבון באינסטגרם ופשוט מעלה תמונות המשרתות את המותג והמסר הפרסומי, לעתים עושה זאת באמצעות משתמשים אחרים המעלים תמונות עם פרסומת סמויה ולעתים מוצאות דרכים מתוחכמות

עוד יותר.

 

בדומה לפייסבוק ולרשתות חברתיות אחרות, התפתח כאן ביקוש לעוקבים ולייקים ובמהרה צצו כאלה המוכנים לספק לייקים בתשלום ותוכנת לייקים באינסטגרם . כמו כן ישנן שיטות שונות על מנת לקדם תמונות באינסטגרם ולהשיג עוד לייקים. חלקן של השיטות עושות שימוש במשתמשים פיקטיביים וחלקן משתמשות בכל מיני טריקים על מנת להשיג יותר לייקים ממשתמשים אמיתיים.

בין השיטות השונות אשר תוכלו למצוא באינטרנט תוכלו למצוא גם תוכנת לייקים באינסטגרם. בדרך כלל תוכנת לייקים באינסטגרם מסייעת בהשגת לייקים ממשתמשים אמיתיים וזהו יתרון ענק. ברוב המקרים תוכנת לייקים באינסטגרם עובדת באופן הבא – ראשית אתם מתקינים את התוכנה ונרשמים בעזרת שימוש בחשבון האינסטגרם שלכם. לאחר שאתם מזינים את כתובת התמונה ובוחרים את כמות הלייקים שתרצו לקבל עבורה התוכנה תתחיל לתת לכם לייקים שמקורם במשתמשים כמוכם אשר הורידו והתקינו את התוכנה. בעצם תוכנת לייקים באינסטגרם משתמשת באופן אוטומטי בפרטי המשתמשים שהתקינו אותה בשביל לעשות לייקים לאחרים, גם המשתמש שלכם יעשה לייקים לאחרים ללא ידיעתכם. אם זה לא גורם לכם להרגיש כל כך בנוח תוכלו למצוא תוכנת לייקים באינסטגרם אשר עובדת בעיקרון דומה מאוד אך קצת יותר מעודן – התוכנה נותנת לכם קרדיט על כל לייק שאתם עושים לתמונות של המשתמשים האחרים בתוכנה. לאחר שצברתם מספיק קרדיט אתם יכולים להשתמש בו בשביל לקנות לייקים ממשתמשים אחרים בתוכנה. ההבדל היחיד בין תוכנת לייקים באינסטגרם זו לבין התוכנה הקודמת שהזכרתי היא שכאן תהיה לכם השליטה על אילו תמונות תעשו לייק ועל אילו תמונות לא תעשו לייק.

לייקים יכולים לעזור לכם לקדם את התמונה (שאני מניח שיש לה אלמנט פרסומי שאתם רוצים לקדם), אך זכרו שיש להשתמש בחוכמה ובזהירות בכל השיטות של קניית לייקים והשגת לייקים באמצעות כל מיני קיצורי דרך מהירים.

img-3

Author

admin