אס אי אורגניקס / קידום אתרי מכירות

קידום אתרי מכירות

קידום אתרי מכירות מה זה כל כך שונה?

תחום המכירות הפך בשנים האחרונות לתחום בלי גבולות. כיום ניתן למכור מכל מקום בעולם לכל מקום אחר – כאשר הגבולות הגיאוגרפיים הפכו להיות פרט זניח וחסר משמעות כמעט לחלוטין. אם אנחנו רוצים להיות מסוגלים למכור את המוצרים שלנו לארצות זרות או לכל חלקי הארץ שלנו אנחנו יכולים לעשות זאת בקלות יחסית בעזרת הקמה של אתר מכירות. לאחר שנבנה אתר מכירות המשימה האמתית שלנו תהיה לשווק ולקדם אותו כך שאלפי גולשים יגיעו אליו מדי יום. קידום אתר מכירות מצריך מחשבה רבה ותכנון משלב בחירת הפלטפורמה שבה נבנה את האתר ואת הבחירה של עיצוב האתר והתוכן שיהיה בו.

קידום אתר מכירות – טיפים לקידום מוצלח

קידום אתר מכירות שנעשה באופן נכון יכול לאפשר לנו להכפיל ואף לשלש את כמות המכירות והרווחים החודשיים שלנו מהאתר. כאשר אנחנו מקדמים אתר מקומי חשוב שנקדם אותו באופן שהוא יהיה מושך יותר מהאתרים המקומיים האחרים. אם אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו ברמה הבינלאומית אנחנו חייבים שהעיצוב והתוכן בו יעמוד בסטנדרטים בינלאומיים של כל האתרים המתחרים. אחד השלבים החשובים ביותר בקידום אתר מכירות הוא לוודא שיש באתר כמה שיותר מילות מפתח רלוונטיות שיכולות למשוך את הגולשים לאתר שלנו. עלינו גם לוודא שהתוכן שיש באתר שלנו רלוונטי לקהל היעד אליו אנחנו פונים. אם קהל היעד שלנו הוא אנשים בני שישים חשוב שהתוכן באתר יהיה תואם לאופי של קבוצת צרכנים זו ושהאתר יהיה בנוי באופן הנגיש להם כך שיהיה להם קל להתמצא בו.

קידום אתרי חנות ומכירות באמצעות זירות סחר גדולות

קידום אתר מכירות ומכירות יכול להיות משימה הרבה יותר קלה כאשר אנחנו בוחרים לקדם את האתר שלנו בזירות סחר גדולות כמו למשל אמזון או איביי. אם אנחנו רוצים למכור כמה שיותר מוצרים דרך הרשת כדאי לנו מאוד לוודא שלאתר ולמוצרים שלנו יהיה נוכחות באתרים גדולים אלו. נוכחות באתרים גדולים אלו גם תהפוך את האתר שלנו לבעל מוניטין חיובי יותר בעיניי גוגל וגם הגולשים יכירו אותנו יותר כתוצאה מכך. חשוב שנקפיד לפרסם בפלטפורמות הגדולות הללו ובכלל באתר שלנו אך ורק פרטים מהימנים ומדויקים – כך נגדיל את האמינות שלנו בפני קהל הגולשים.

קידום אתרי חנות ומכירות באמצעות פייסבוק ואינסטגרם

קידום אתר מכירות הפך בשנים האחרונות למשימה הנעשית ברובה ברשתות החברתיות בדגש על אינסטגרם ופייסבוק. אם המוצרים שלנו הם מוצרי אופנה או פנאי אז יכול להיות לנו מאוד משתלם לקדם את האתר ואת העסק שלנו באופן אורגני (וממומן) ברשתות חברתיות אלו. בשביל שהקידום שלנו יהיה איכותי כדאי לנו לעשות זאת לבד אלא לשכור מקדם אתרים מקצועי שמתמחה בקידום בגוגל וגם בקידום ברשתות חברתיות. מקדם אתרים מקצועי ידע לאפיין את הנקודות החזקות באתר שלנו ואת נקודות החולשה שלו. לאחר שהמקדם יזהה את נקודות התורפה של האתר שלנו הוא יוכל לתקן אותן ובכך לשפר את הקידום שלנו בגוגל וברשתות החברתיות.

קידום אתרי חנות ומכירות יתרונות של קידום מותאם אישית

קידום אתר מכירות יכול לאפשר לעסק שלנו להגיע לקהל לקוחות הרבה יותר גדול כך שמחזור העסקים שלנו יהיה גדול יותר ונוכל מדי שנה להרוויח הרבה יותר.  כל קידום של כל אתר חנות או אתר מכירות צריך להיות קידום מותאם אישית. צורת קידום שיכולה להתאים לאתר שלנו לא תתאים בהכרח לאתר של המתחרים שלנו. ככל שהקידום שלנו יהיה ייחודי יותר ומותאם יותר לאופי העסק שלנו והיתרונות שלו כך הוא יביא לנו יותר תוצאות בשטח ונהנה מיותר לקוחות בפועל.

קידום אתרי מכירות