אתרי אינטרנט משתמשים במאמצי קידום כדי להגדיל את תנועת ונפח הגולשים. תנועת גולשים חשובה לכל סוגי האתרים ומשמעותית עבור בעלי עסקים. תנועת הגולשים גם קריטית באתרי מסחר מקוון, באתרי תוכן, באתרי תדמית, בדפי נחיתה ועוד. השאלה המתבקשת היא כיצד מבצעים קידום מקצועי, ומה ההבדל בין קידום אתרי אינטרנט לבין פרסום ושיווק של עסקים מסורתיים.

יש כמה דרכים לבצע קידום אתרים מקצועי ואלו המאפיינים שלהן:

א. קידום אתרים במנועי חיפוש – הדרך הנפוצה ביותר לקדם אתרי אינטרנט היא להשתמש במנועי חיפוש. קידום אתרים במנועי חיפוש יכול להיות ממומן או אורגני. קידום אורגני מתמקד בתכנים של האתר ובהופעה בתוצאות החיפוש הטבעיות עבור הגולש, בעוד קידום ממומן הוא פונקציה של השקעה כספית.

ב. קידום אתרים ברשתות החברתיות – חלק ניכר מהגלישה באינטרנט מבוצע כיום ברשתות החברתיות. דרך קידום אתרים ברשתות החברתיות ניתן ליהנות מפילוח מדויק של קהל היעד. מטרה נוספת היא לעקוב ולנטר את תנועת הגולשים כדי להציע להם מוצרים או שירותים רלוונטיים בלבד. הקידום ברשתות החברתיות עשוי להיות יקר, אך הוא שווה את ההשקעה עבור בעלי עסקים ואתרי אינטרנט.

ג. קמפיין באנרים – ניתן לבצע קידום אתרים מקצועי גם על בסיס באנרים ושיתופי פעולה עם אתרים אחרים. כאן היתרון הוא בחשיפה לקהלי יעד רבים, אך החיסרון הוא שלא ניתן למקד את הפרסום לקהל ספציפי מלבד גולשי האתר שבו מופיעים הבאנרים. כמו כן, קמפיין באנרים מתאים להשקה של מוצרים חדשים ופחות יעיל לקידום מקצועי של אתרי אינטרנט ותיקים.

מה מיוחד בשירותי קידום אתרים מקצועי?

חברה שמציעה שירותי קידום אתרים מקצועי צריכה בראש ובראשונה להכיר היטב את העולם המקוון. עליה לעקוב אחר חידושים ופרסומים של רשתות חברתיות ומנועי חיפוש, לזהות את הפלטפורמות הנכונות לקידום של הלקוחות ובמידת הצורך להמליץ על שימוש באמצעים נוספים להגדלת המכירות.

מעבר לכך, שירות מהסוג של קידום אתרים מקצועי מתאים גם לאנשים פרטיים. הוא מאפשר לבלוגרים לקדם את התכנים שלהם ולאנשים פרטיים שרוצים לפתוח חנות למסחר מקוון להגשים את החלום.

Author

admin