Uncategorized

קידום אתרים בגוגל – מחיר

בעלי אתרי אינטרנט שרוצים לקבל מידע על קידום אתרים בגוגל מחיר צריכים להבחין בין קידום ממומן לבין קידום אורגני. בעוד קידום ממומן מבוצע על ידי רכישת ביטויי חיפוש, קידום אורגני מחייב השקעה בתכנים ובמבנה של האתר.

היתרונות של קידום ממומן הם הופעה מהירה בתוצאות החיפוש  ואפשרות לבלוט על רקע אתרים מתחרים, אך החסרונות עשויים  להיות השקעה כספית לא מבוטלת בתחומים שבהם יש תחרות גדולה.

מנגד, היתרון של קידום אורגני הוא הופעה עקבית במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש והגדלה משמעותית של נפח התנועה והגלישה לאתר. החיסרון הוא שיש אתרים שבהם נדרשת השקעה של זמן רב כדי לראות תוצאות בקידום האורגני.

מה משפיע על קידום אתרים בגוגל מחיר?

כפי שניתן לראות, יש כמה פרמטרים שקובעים את התקציב עבור קידום אתרים בגוגל מחיר:

א. מבנה התחרות – קל יותר לקדם אתרי אינטרנט שפועלים בתחומים נטולי תחרות או עם תחרות קטנה. ככל שהתחרות גדולה יותר, כך המחיר של קידום אתרים בגוגל יעלה. המשוואה הזו מתייחסת גם לקידום אתרים אורגני וגם לקידום אתרים ממומן.

ב. סוג האתר – בקידום אתרים בגוגל מתייחסים גם לסוג האתר. יש להבחין בין אתרי תדמית, דפי נחיתה, אתרי אינטרנט מקצועיים, אתרי מסחר, פורטלי תוכן, רשתות חברתיות וכן הלאה. סוג האתר משפיע על התקציב כי הוא קובע באיזה סוג של קידום אפשר להשתמש.

ג. משך הקמפיין – אפשר לבצע קמפיין קידום ממומן בגוגל כדי להשיק מוצרים חדשים או מבצעים לזמן מוגבל. אפשרות אחרת היא להשקיע בקידום אורגני שאמנם יראה תוצאות רק לאחר זמן יחסית ממושך, אך יישאר רלוונטי יותר. בכל מקרה, למשך הקמפיין יש השפעה ישירה על גובה התקציב ועל הסכום המושקע במאמצי הקידום.

אנשי מקצוע שעוסקים בתחום של קידום אתרים בגוגל מחיר יכולים לספק ללקוח מידע שרלוונטי לסוג האתר שלו. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שמתחילים בקידום ולהגדיר את מסגרת התקציב. כך ניתן להשיג את המטרה הנדרשת עבור האתר בלי להשקיע מאמצים מיותרים בקידום שאינו רלוונטי לאתר הלקוח.

Author

admin