Uncategorized

קידום אתרים באינטרנט

המטרה של קידום אתרים באינטרנט היא להגדיל את כמות הגולשים שמגיעים לאתר. הקידום מיועד לכל סוגי האתרים והוא רלוונטי גם לבלוגרים ואנשים פרטיים, לבעלי עסקים קטנים ובינוניים שמבצעים מסחר מקוון, לחברות וארגונים, למוסדות ציבור ללא כוונות רווח ועוד. למעשה, ללא קידום אתרים לא ניתן להשיג נוכחות באינטרנט.

יש כמה דרכים לבצע קידום אתרים באינטרנט:

א. קידום אתרים במנועי חיפוש – הדרך הנפוצה ביותר לחשוף אתרי אינטרנט לקהלי יעד חדשים היא לקדם אותם במנועי החיפוש. השיטה הזו מתייחסת בעיקר לקידום במנועי חיפוש נפוצים ופופולאריים כמו גוגל. בעזרת קידום אתרים במנועי חיפוש ניתן ליצור בולטות מול המתחרים ולהגדיל משמעותית את נפח הגלישה לאתר. כמו כן, יש להבחין בין קידום אתרים ממומן ואורגני.

ב. קידום אתרים ברשתות החברתיות – גולשי האינטרנט משתמשים ברשתות החברתיות בתדירות גבוהה. בעלי אתרים שרוצים להגיע לגולשים חדשים צריכים לקדם את עצמם ברשתות מן הסוג הזה, כמו למשל פייסבוק ואינסטגרם. קידום אתרים ברשתות החברתיות עוזר לפלח את קהל היעד ולחלק את המשאבים הנדרשים.

ג. קידום אתרים באמצעות שיתופי פעולה – ניתן גם לבצע שיתופי פעולה בין אתרי אינטרנט וכך להגיע לתוצאות לא פחות טובות. קידום אתרים באמצעות שיתופי פעולה כולל למשל החלפת מאמרים ופריטי תוכן, באנרים, תוכן שיווקי וכן הלאה. קידום אתרים באינטרנט באמצעות שיתופי פעולה מיועד לכל סוגי האתרים והוא יעיל גם במונחים של עלות מול תועלת.

איך מבצעים קידום בלי לחרוג ממסגרת התקציב?

הגדרה של מסגרת תקציב היא החלק החשוב ביותר במאמצי קידום של אתרי אינטרנט שונים. על מנת לבצע קידום בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע. יש הרבה חברות שמתמחות בקידום אתרים ויכולות להמליץ לבעלי עסקים מה לעשות.

נציגי החברות מכירים את הדרישות של מנועי החיפוש והרשתות החברתיות, יש להם ניסיון שמאפשר לזהות את נקודות החוזק והחולשה של אתרים מסוימים והם נשארים עם אצבע על הדופק כדי לדאוג לעדכונים ושיפורים. ביצוע התאמות בזמן אמת מאפשר לקדם את האתר טוב יותר ולהגיע לתוצאות.

Author

admin