Uncategorized

קידום אתרים אורגני בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי בעולם. הוא משמש שער הכניסה לאינטרנט עבור מיליוני גולשים מדי יום ומי שמופיע בו יכול להיות בטוח שיזכה לנפח תנועה משמעותי. הדרך להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל היא באמצעות קידום אתרים אורגנים. קידום אתרים אורגני בגוגל מתמקד בביטויי מפתח שרלוונטיים עבור האתר וקהל היעד.

מנוע החיפוש של גוגל מדרג אתרי אינטרנט לפי שורה ארוכה של פרמטרים. היכרות עם חלק מהפרמטרים יכולה לסייע בקידום אורגני:

א. תוכן רלוונטי ומעודכן – המטרה של מנוע החיפוש של גוגל היא להציג בפני הגולשים תוצאות רלוונטיות. האינטרס הוא לגרום לגולשים להמשיך להשתמש במנוע החיפוש של גוגל ולא לעבור למנועי חיפוש מתחרים, לכן גוגל מדרג את האתרים שהוא מציע לפי התוכן. קידום אתרים אורגני בגוגל מחייב תוכן טוב, איכותי, מבוסס, מנומק, מוסבר ובעיקר מעניין.

ב. התאמה למובייל – בגוגל מבינים שרוב הגלישה באינטרנט מתבצעת מטלפונים ניידים ולכן הם מעניקים עדיפות בתוצאות החיפוש לאתרים מותאמים למובייל. כתוצאה מכך, מי שרוצה ליהנות מהיתרונות של קידום אתרים אורגני בגוגל לא יכול להסתפק רק בגרסה הרגילה של האתר.

ג. הופעת ביטויי חיפוש מסוימים – הדרך של גוגל לדעת האם אתר אינטרנט מסוים רלוונטי לגולש היא באמצעות ביטויי החיפוש. התאמה של האתר לביטויי החיפוש היא המפתח לקידום אורגני יעיל. יש לשלב את ביטויי החיפוש באתר בצורה טבעית ולדאוג להופעה של ביטויים מסוימים בכותרות, בתיאורים ובמידע שנמצא בתגיות.

דגשים לקידום אתרים אורגני

ההצלחה של קידום אתרים אורגני בגוגל תלויה בתחרות בתחומים מסוימים ובהשקעה של בעלי האתר. בניגוד לקידום ממומן שבו ניתן לראות את התוצאות באופן מיידי כי הן מפורסמות כפונקציה של השקעה כספית, בקידום אורגני נדרשת סבלנות. היתרון הוא שקידום אורגני משפר משמעותית את כמות הכניסות לאתר ועשוי להגדיל את נפח הגלישה בעשרות אחוזים.

קידום אתרים אורגני בגוגל חייב להתבצע בנוכחות אנשי מקצוע. אלו מומחים שמכירים את תחום הקידום ובקיאים בעדכונים של חברת גוגל בעצמה. שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע מוכיח את עצמו בקידום ובשיווק האתר.

Author

admin