Uncategorized

מה זה קידום אתרים אורגני?

מי ששואל את עצמו קידום אתרים אורגני מה זה צריך קודם כל להכיר את שיטת הפעולה של גוגל. מלבד העובדה שמדובר על מנוע החיפוש הפופולארי בעולם ושער הכניסה לאינטרנט עבור מיליוני גולשים על בסיס יומי, גוגל הוא פלטפורמה לקידום ופרסום.

אתרי אינטרנט שמופיעים במקומות ראשונים של תוצאות החיפוש זוכים לתנועת גולשים רבה יותר, בהשוואה לאתרי אינטרנט שעוסקים בתחומים זהים אבל נמצאים אחריהם בדף התוצאות.

כתוצאה מכך, השאיפה של כל בעלי אתרי האינטרנט היא להופיע במקום כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. את המטרה הזו ניתן להשיג באמצעות קידום אתרים אורגני.

איך מבצעים קידום אתרים אורגני?

השאלה קידום אתרים אורגני מה זה לא מספיקה כדי לדעת איך מבצעים אותו. מטבע הדברים, התחרות על הופעה במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש גדולה. הדרך לבלוט על רקע המתחרים ולהצליח להופיע בתוצאות היא לבצע את הפעולות הבאות:

א. עדכון תכנים באתר – גוגל מדרג מנועי חיפוש בראש ובראשונה לפי רמת העדכניות והרלוונטיות של התכנים. תוכן מעודכן נחשב בעיני גוגל איכותי יותר עבור הגולשים ולכן הוא זוכה לקידום אורגני. לעומת זאת, תוכן מיושן ולא אמין עלול לפגוע גם במוניטין של גוגל כמנוע חיפוש ולכן הוא פוגע בקידום.

ב. ביטויי חיפוש – מנוע החיפוש של גוגל מדרג אתרי אינטרנט ומוסיף אותם לאינדקס שמנוהל על ידי אלגוריתם ממוחשב. הדירוג מבוצע בין היתר על פי נפח מסוים של ביטויים ומונחים. המשמעות היא שיש צורך בשילוב ביטויי חיפוש פופולאריים בתוך התכנים של אתרי האינטרנט, כדי שגוגל יידע לקדם אותם בצורה טבעית ויעילה.

ג. חווית גלישה – גוגל נותן עדיפות לאתרי אינטרנט שמציעים חווית גלישה אופטימאלית. הוא בודק את חווית הגלישה באמצעות מהירות הטעינה של האתר, כמות התמונות והסרטונים, התאמה לטלפונים ניידים, ממשק משתמש וכן הלאה.

התחום הרחב שעונה על השאלה קידום אתרים אורגני מה זה מחייב מעורבות מקצועית. בעזרת קידום יעיל אפשר לעודד את מנוע החיפוש של גוגל למקם אתרי אינטרנט מסוימים במקומות גבוהים יותר בתוצאות החיפוש.

Author

admin