אס אי אורגניקס / מאמרים

מאמרים

מבנה סיילו באתרים איך עושים את זה ולמה

דבר משמעותי בקידום האתר שלנו הוא מבנה האתר מה שנקרא בלשון מקצועית און סייט. מבנה סיילו של האתר יכול לגרום לעלייה משמעותי של הכניסות האורגניות באתר. מהו מבנה סיילו (silo structure)? מבנה סיילו הוא מבנה שיועד להשגת כמה שיותר תנועה מגוגל בעזרת מילות מפתח זנב ארוך וקישורים פנימיים. זו ההגדרה המקצועית למושג מבנה סיילו. אז איך עושים מבנה כזה באתר ובמה זה יעזור לי בקידום האורגני של האתר? דבר ראשון נענה על סוף השאלה, גוגל שינה את האלגוריתם שלו הרבה בשנה האחרונה ובסופו של דבר ההבנה המרכזית היא שגוגל נותן יותר משקל כיום לסמנטיקה. זאת אומרת שאם האתר מתמקד במילה תחרותית X כל האתר צריך להתייחס למילות מפתח זנב ארוך של המילה התחרותית X או במילים קשורות אליה שקוראי לזה בלשון המקצועית LSI . אם אנחנו גורמים לגוגל לראות את המושג המרכזי של האתר שלנו אז המילים של הזנב ארוך עם הפחות חיפושים יכולים להופיע בתוצאות החיפוש רק על ידי .....

קידום אתרים seo

המונח search engine optimize, או SEO, מתייחס לקידום אתרי אינטרנט בתוצאות החיפוש של מנועי חיפוש. באמצעות אופטימיזציה (טיוב) של האתר ניתן לקדם אותו באופן טבעי בתוצאות החיפוש. קידום אתרים seo מתבצע בדרך כלל בגוגל כי מדובר על מנוע החיפוש הנפוץ והפופולארי בעולם, אך הוא רלוונטי גם למנועי חיפוש נוספים כמו בינג ויאהו. יש כמה דברים שכדאי לדעת על קידום אתרים seo: א. קידום אתרים אורגני דורש השקעה של זמן – בניגוד לקידום ממומן שמתבצע כפונקציה של השקעה כספית ולכן את התוצאות שלו אפשר לראות באופן מיידי, קידום אתרים אורגני דורש השקעה של זמן. זהו קידום שמתאים לאתרים ותיקים או למי שרוצה לבלוט על רקע המתחרים. מנגד, הוא פחות מתאים לקידום של מבצעים מוגבלים בזמן או להשקה של מוצר ספציפי. ב. שילוב אמצעי קידום – אי אפשר להסתפק רק באלמנט אחד על מנת להשיג את התוצאות היעילות של קידום אתרים seo. יש צורך לשלב בין אמצעי קידום ולבחון לעומק את האפקטיביות .....

קידום אתרים בגוגל – מחיר

בעלי אתרי אינטרנט שרוצים לקבל מידע על קידום אתרים בגוגל מחיר צריכים להבחין בין קידום ממומן לבין קידום אורגני. בעוד קידום ממומן מבוצע על ידי רכישת ביטויי חיפוש, קידום אורגני מחייב השקעה בתכנים ובמבנה של האתר. היתרונות של קידום ממומן הם הופעה מהירה בתוצאות החיפוש  ואפשרות לבלוט על רקע אתרים מתחרים, אך החסרונות עשויים  להיות השקעה כספית לא מבוטלת בתחומים שבהם יש תחרות גדולה. מנגד, היתרון של קידום אורגני הוא הופעה עקבית במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש והגדלה משמעותית של נפח התנועה והגלישה לאתר. החיסרון הוא שיש אתרים שבהם נדרשת השקעה של זמן רב כדי לראות תוצאות בקידום האורגני. מה משפיע על קידום אתרים בגוגל מחיר? כפי שניתן לראות, יש כמה פרמטרים שקובעים את התקציב עבור קידום אתרים בגוגל מחיר: א. מבנה התחרות – קל יותר לקדם אתרי אינטרנט שפועלים בתחומים נטולי תחרות או עם תחרות קטנה. ככל שהתחרות גדולה יותר, כך המחיר של קידום אתרים בגוגל יעלה. המשוואה הזו .....

מה זה קידום אתרים אורגני?

מי ששואל את עצמו קידום אתרים אורגני מה זה צריך קודם כל להכיר את שיטת הפעולה של גוגל. מלבד העובדה שמדובר על מנוע החיפוש הפופולארי בעולם ושער הכניסה לאינטרנט עבור מיליוני גולשים על בסיס יומי, גוגל הוא פלטפורמה לקידום ופרסום. אתרי אינטרנט שמופיעים במקומות ראשונים של תוצאות החיפוש זוכים לתנועת גולשים רבה יותר, בהשוואה לאתרי אינטרנט שעוסקים בתחומים זהים אבל נמצאים אחריהם בדף התוצאות. כתוצאה מכך, השאיפה של כל בעלי אתרי האינטרנט היא להופיע במקום כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. את המטרה הזו ניתן להשיג באמצעות קידום אתרים אורגני. איך מבצעים קידום אתרים אורגני? השאלה קידום אתרים אורגני מה זה לא מספיקה כדי לדעת איך מבצעים אותו. מטבע הדברים, התחרות על הופעה במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש גדולה. הדרך לבלוט על רקע המתחרים ולהצליח להופיע בתוצאות היא לבצע את הפעולות הבאות: א. עדכון תכנים באתר – גוגל מדרג מנועי חיפוש בראש ובראשונה לפי רמת העדכניות והרלוונטיות של התכנים. .....

קידום אתרים אורגני וממומן

קידום אתרים במנועי חיפוש מאפשר לשלב בין קידום אורגני וממון. בעלי אתרים יכולים להחליט האם להתמקד בקידום ספציפי, או להשקיע גם באפיק הטבעי וגם באפיק הממומן כדי להשיג מקסימום תועלת במינימום זמן. עם זאת, חשוב להכיר את ההבדלים בין קידום אתרים אורגני וממומן: א. הופעת התוצאות – תוצאות החיפוש בגוגל מציגות הפרדה ברורה בין קידום אורגני וממומן. הקידום הממומן מופיע בצבע מעט שונה בחלק העליון של הדף, בעוד הקידום האורגני מאפשר לאתרי אינטרנט להופיע בכל שאר החלקים. ב. מהירות – קידום ממומן מאפשר לבעלי אתרי אינטרנט להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל באופן מיידי. המהירות היא פקטור משמעותי בקידום עמודי נחיתה, אתרי תדמית, אתרי אינטרנט למבצעים מוגבלים בזמן וכן הלאה. לעומת זאת, קידום אורגני דורש השקעה של זמן ומשאבים. רק לאחר תקופה יחסית ארוכה ניתן לראות את התוצאות. ג. תקציב – בקידום ממומן קל יותר לעמוד במסגרת תקציב קבועה מראש. בעל האתר הוא היחיד שמחליט כמה להשקיע בקידום ביטויי חיפוש מסוימים .....

קידום אתרים אורגני בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי בעולם. הוא משמש שער הכניסה לאינטרנט עבור מיליוני גולשים מדי יום ומי שמופיע בו יכול להיות בטוח שיזכה לנפח תנועה משמעותי. הדרך להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל היא באמצעות קידום אתרים אורגנים. קידום אתרים אורגני בגוגל מתמקד בביטויי מפתח שרלוונטיים עבור האתר וקהל היעד. מנוע החיפוש של גוגל מדרג אתרי אינטרנט לפי שורה ארוכה של פרמטרים. היכרות עם חלק מהפרמטרים יכולה לסייע בקידום אורגני: א. תוכן רלוונטי ומעודכן – המטרה של מנוע החיפוש של גוגל היא להציג בפני הגולשים תוצאות רלוונטיות. האינטרס הוא לגרום לגולשים להמשיך להשתמש במנוע החיפוש של גוגל ולא לעבור למנועי חיפוש מתחרים, לכן גוגל מדרג את האתרים שהוא מציע לפי התוכן. קידום אתרים אורגני בגוגל מחייב תוכן טוב, איכותי, מבוסס, מנומק, מוסבר ובעיקר מעניין. ב. התאמה למובייל – בגוגל מבינים שרוב הגלישה באינטרנט מתבצעת מטלפונים ניידים ולכן הם מעניקים עדיפות בתוצאות החיפוש לאתרים מותאמים למובייל. כתוצאה מכך, מי שרוצה ליהנות מהיתרונות .....

קידום אתרים אורגני

דף תוצאות החיפוש במנוע החיפוש של גוגל מדורג לפי אלגוריתם ממוחשב. האלגוריתם קובע איזה אתרים יופיעו במקומות הראשונים על פי שורה ארוכה של פרמטרים. בין היתר, הוא מתייחס לתוכן שיש באתר, לחוויית הגלישה, למהירות הטעינה של הדפים, להתאמה של האתר לגלישה דרך מכשירים סלולאריים וכן הלאה. באופן כללי, המטרה של האלגוריתם היא להציע לגולשי גוגל את התוצאות הטובות והרלוונטיות ביותר. כתוצאה מכך מקדמים בגוגל באופן טבעי אתרים איכותיים, ומורידים את הדירוג של אתרים שנתפסים על ידי האלגוריתם כפחות מתאימים או רלוונטיים לביטויי החיפוש. טיפים לקידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני מבוצע על ידי שיתוף פעולה בין גורמים שונים. מלבד בעל האתר, יש צורך באנשי תוכן שיזינו תכנים רלוונטיים ויקפידו לעדכן אותם לעיתים קרובות. לצדם פועלת גם מחלקה טכנית שאחראית על התאמת הקוד של האתר לדרישות של מנועי החיפוש. בנוסף, יש אנשי מקצוע שאחראיים על סקר שוק וחיפוש אחר ביטויים רלוונטיים לקידום. הנושא של קידום אתרים אורגני מורכב מכפי שנהוג לחשוב. .....

קידום אתרים

אתרי אינטרנט זקוקים לקידום. מאמצי הקידום מתמקדים במנועי חיפוש, ברשתות חברתיות ובשיתופי פעולה עם אתרים אחרים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא רק אתרים עסקיים או אתרי מסחר מקוון משתמשים בשירותי קידום. בעזרת קידום אתרים ניתן להשיג מגוון רחב של יתרונות: א. יצירת בולטות – בעזרת קידום אתרים במנועי חיפוש או רשתות חברתיות ניתן ליצור בולטות בהשוואה לאתרי אינטרנט אחרים. הבולטות חשובה כי היא קובעת כמה גולשים יגיעו לאתר וכמה מתוכם יהפכו ללקוחות. כמו כן, אתרי אינטרנט נמצאים בתחרות עם אתרים מכל רחבי העולם. הם לא יכולים להרשות לעצמם לקפוא על השמרים ולוותר על קידום אפקטיבי. ב. שיווק והנעה לפעולה – ברמה הפרקטית, המטרה העיקרית של קידום אתרים היא לשווק את המוצר או השירות ולהניע לקוחות לפעולה. ניתן לבצע קידום שיווקי או קידום אינפורמטיבי, להתמקד בפרסום של מבצעים או הטבות בעלי תוקף זמן מוגבל וכן הלאה. השיווק וההנעה לפעולה הופכים את מאמצי הקידום להשקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך. ג. פנייה ללקוחות .....

קידום אתרים מחיר

קידום אתרים מבוצע על ידי אנשי מקצוע במגוון רחב של דרכים ושיטות. כתוצאה מכך יש גם פערי מחירים של עשרות אחוזים בין שירותי קידום שונים. מי שרוצה להבין לעומק את הפרמטרים המשפיעים על קידום אתרים מחיר, צריך לקחת בחשבון את השיקולים הבאים: א. התחרות בענף שבו פועל הלקוח – התחרות בין אתרי אינטרנט קובעת כמה כסף צריך הלקוח להשקיע על מנת להופיע במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש במנועי החיפוש, או כדי להגיע לקהל יעד חדש באמצעות קידום ברשתות החברתיות. כתוצאה מכך יש לתחרות השפעה ישירה על מסגרת התקציב. ב. משך הזמן שעומד לרשות הלקוחות – קידום אתרים ממומן בגוגל מאפשר להשיג תוצאות מהירות, אך הוא יקר יותר בהשוואה לקידום אתרים אורגני. גם קידום אתרים דרך רשתות חברתיות צפוי להיות יקר כל עוד תוחמים אותו למסגרת זמן קצרה. במילים אחרות, קידום אתרים מחיר נקבע בין היתר לפי משך הזמן שעומד לרשות הלקוחות מהרגע שהם מתחילים את מאמצי השיווק ועד שהם מצפים .....

קידום אתרים מקצועי

אתרי אינטרנט משתמשים במאמצי קידום כדי להגדיל את תנועת ונפח הגולשים. תנועת גולשים חשובה לכל סוגי האתרים ומשמעותית עבור בעלי עסקים. תנועת הגולשים גם קריטית באתרי מסחר מקוון, באתרי תוכן, באתרי תדמית, בדפי נחיתה ועוד. השאלה המתבקשת היא כיצד מבצעים קידום מקצועי, ומה ההבדל בין קידום אתרי אינטרנט לבין פרסום ושיווק של עסקים מסורתיים. יש כמה דרכים לבצע קידום אתרים מקצועי ואלו המאפיינים שלהן: א. קידום אתרים במנועי חיפוש – הדרך הנפוצה ביותר לקדם אתרי אינטרנט היא להשתמש במנועי חיפוש. קידום אתרים במנועי חיפוש יכול להיות ממומן או אורגני. קידום אורגני מתמקד בתכנים של האתר ובהופעה בתוצאות החיפוש הטבעיות עבור הגולש, בעוד קידום ממומן הוא פונקציה של השקעה כספית. ב. קידום אתרים ברשתות החברתיות – חלק ניכר מהגלישה באינטרנט מבוצע כיום ברשתות החברתיות. דרך קידום אתרים ברשתות החברתיות ניתן ליהנות מפילוח מדויק של קהל היעד. מטרה נוספת היא לעקוב ולנטר את תנועת הגולשים כדי להציע להם מוצרים או שירותים רלוונטיים .....