לייקים לפיסבוק חינם

כל מי שעוסק בקידום אתרים וקידום ברשתות חברתיות מכיר את נושא הלייקים בפייסבוק ואת הסיכונים שבלייקים בפייסבוק. הם יכולים לעזור מאוד לקידום האתר ולסייע בהפצה ויראלית אך יש להיות זהירים בשימוש בהם; הם יכולים במקרים מסוימים דווקא לפגוע בדף שאתם רוצים לקדם. לייקים בפייסבוק אשר נעשים נכון ובמידה הרצויה מביאים יותר תנועה לאתר ומשפיעים על הדירוג בגוגל. קניית לייקים יכולה לתת דחיפה לאתר או למוצר שלך.

הרבה שואלים אותי אם יש דרכים להשיג לייקים לפייסבוק בחינם? יתכן שכבר קראתם באינטרנט על לייקים לפייסבוק חינם ותהיתם האם זה אמיתי. ישנם דרכים רבות להשיג לייקים לפייסבוק וחלקן הן בחינם. ישנן מספר שיטות שאני מכיר להשגת לייקים בחינם:

שיטה ראשונה – שיטת החברים

תמיד תוכלו לפנות לחברים והמכרים שלכם בפייסבוק ולבקש את עזרתם בלחיצת לייק, עבורם זה לא עולה כסף ואין לזה שום השלכות מרחיקות לכת. המעצור היחידי שיכול להיות הוא עצלנות. חברים טובים יכולים לתת לכם לייקים לפייסבוק חינם ולעזור מאוד בקידום הדף שלכם. היתרון של זה הוא שכל המשתמשים הם אמיתיים.

שיטה שנייה – חילופי לייקים

ישנם אתרים בהם אתם צריכים להירשם בעזרת חשבון הפייסבוק שלכם, לאחר ההרשמה אתם צריכים לתת את כתובת הדף שעבורו אתם רוצים לקבל לייקים לפייסבוק חינם. האתרים יתנו לכם לייקים באופן אוטומטי ממשתמשים אמיתיים, בדיוק כמוכם, אשר נרשמו לאתר מאותן הסיבות. גם ההרשמה שלכם תיתן לייק בחינם למישהו אחר. היתרון של זה הוא שרובם של המשתמשים הם אמיתיים אך אין לכם פילוח של הלייקים, אתם לא יודעים את טווח הגילאים, המגדר ופרטים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים בפרסום. ישנם מגוון אתרים מהארץ ומחו"ל העוסקים בחילופי לייקים ובעזרתם ניתן להשיג לייקים לפייסבוק בחינם.

שיטה שלישית – הפצת הפוסט בבלוגים או אתרי אינטרנט. פייסבוק מאפשר הטמעת הדף בתור דפי אינטרנט חיצוניים. כלומר אם יש לכם בלוג או אתר אינטרנט בעל תנועה של גולשים תוכלו להטמיע שם את הדף מהפייסבוק ולקבל לייקים באמצעות הבלוג.

https://www.youtube.com/watch?v=mo03K4YN_10

שיטה רביעית – שיטת הפיתוי וההונאה

אני מזכיר את שיטה זו על דרך השלילה, אך היא בהחלט קיימת. לעתים אנו נתקלים בפוסטים אשר אומרים לעשות לייק בשביל לדעת מי צפה לנו בפרופיל וכל מיני בלופים. פוסטים אלו נועדו לפתות אנשים תמימים לעשות לייק. זוהי שיטה לסחיטת לייקים שרק מטרידה ולא מביאה שום תועלת. בהרבה מקרים מדובר באותו הדף שמבקש לייקים רק הכותרת משתנה מידי פעם.

מי שרוצה לייקים בחינם יכנס לקישור הבא לליייקים בחינם לחץ כאן שלחו הודעה וקבלו 10 לייקים בחינם לפוסט או לעמוד שאתם רוצים

Author

admin