Uncategorized

לייקים לדפים בפייסבוק

לייקים לדפים בפייסבוק

אין צורך להוסיף ולדבר על החשיבות של לייקים לדפים בפייסבוק. כולם מכירים את החשיבות של לייקים לדפים בפייסבוק וכולם מחפשים תמיד דרכים חדשות איך להשיג לייקים לדפים בפייסבוק. ישנם כאלו המשתמשים בשיטות של קניית לייקים, חילופי לייקים ועוד כל מיני שיטות מפוקפקות להשגת כמויות גדולות של לייקים תוך זמן קצר. חלקן של השיטות יכולות להשיג דווקא את התוצאה ההפוכה, כלומר דווקא לפגוע בדף האינטרנט שלכם. רבים שואלים אותי איך אפשר להשיג לייקים לדפים בפייסבוק מבלי לקנות לייקים. לפני שאציע לכם כמה רעיונות אני רוצה שתבינו שאני מציע אלטרנטיבות לקניית לייקים בגלל הבעייתיות שישנה בקניית לייקים ולא בגלל אי רצון לשלם על המוצר. הרעיונות שאני מציע במאמר זה לעתים עולים יותר מקניית לייקים אך מצד שני הם ללא סיכון והתמורה עבורם היא גדולה. אם תלכו בדרך זו מובטחים לכם לייקים לדפים בפייסבוק אשר מגיעים אך ורק ממשתמשים אמיתיים ואיכותיים אשר באמת יכולים להיות לקוחות שלכם.

https://www.youtube.com/watch?v=z0T6nhHzLW8

שיטה ראשונה – אתם יודעים שהרבה חברות הייטק מצליחות, לפני שהפכו לכאלו המגלגלות כספים הם התחילו מרעיון. אל מנת ליישם את הרעיון בשלבו ההתחלתי המקימים בדרך כלל ביקשו עזרה ממשפחה וחברים כי היה עדיין מוקדם מידי לפנות למשקיעים גדולים. אמנם אנו מדברים על דברים אחרים לגמרי אבל בהחלט אתם יכולים להשיג דחיפה קטנה לדף הפייסבוק שלגם בעזרת משפחה, חברים ושאר מכרים. אל תתביישו לבקש מחברים לעשות לייק לדף הפייסבוק שלכם.

שיטה שנייה – הקפידו לעדכן את הדף באופן שוטף מבלי להציף בתוכן. זה יסייע לכם להגדיל את החשיפה, אם תציפו בתוכן קיימת סכנה שפשוט תופיעו יותר מידי בפיד של החברים וזה יהפוך עבורם למטרד והם פשוט יבטלו את הלייק שלהם.

שיטה שלישית – אל תקנו לייקים! לייקים קנויים מגיעים בדרך כלל מחשבונות פיקטיביים. כאשר פייסבוק מגלים תגובות ולייקים בדף שלכם מחשבונות אלו הם מסירים אתכם מהפיד של העדכונים וזה יפגע בכל מאוד.

שיטה רביעית – חיסמו מדינות שאינן רלוונטיות לדף הפייסבוק שלכם, ניתן לעשות זאת בהגדרות הדף. אם הדף שלכם עוסק בשירותי קייטרינג באיזור המרכז אין שום סיבה לקבל לייקים לדפים בפייסבוק אשר מקורם בהודו או אינדונזיה. אני מזכיר מדינות אלו מכיוון שהן ידועות בתור מקור להרבה ספאם ברשת. הספאם יכול לפגוע בדף שלכם.

שיטה חמישית – עשו שימוש בתמונות. כאשר אתם מעדכנים חשוב מאוד לעשות שימוש בתמונות, זה עוזר מאוד בהשגת לייקים לדפים בפייסבוק. התמונה נקלטת בעין עוד הרבה לפני הטקסט, הגולשים הם חסרי סבלנות ומגיבים טוב יותר לגירויים ויזואליים. השתמשו בתמונות אשר מושכות את העין ומעבירות את המסר הפרסומי שלכם.

Author

admin